Lataa kuvat Jani Saikkonen

Hyvinvointia ja turvallisuutta tulevaisuuteen
47-vuotias Pirkanmaa
Ehdokas on Yrittäjä

Olen koko ikäni Pirkanmaalla asunut perheellinen mies ja pitkään yrittäjänä toiminut tunnollinen perussuomalainen. Luonteeltani olen aktiivinen sekä aikaansaava. Kolmen pienen lapsen isänä haluan olla mukana vaikuttamassa alueemme tulevaisuuteen vaikuttaviin tärkeisiin päätöksiin.

Olen syntyperäinen Lempääläinen, täällä asuva ja yrittävä perheellinen mies. Yrittäjäperheestä ja itsekin yrittäjänä yli 20 vuotta toiminut rehti sekä tunnollinen perussuomalainen. Pitkä yrittäjätaival sekä yhteistyöprojektit ympäri suomen ovat koulineet toimimaan taloudellisesti järkevästi erilaisissa olosuhteissa. Ulkoilu ja erilaiset liikuntaan liittyvät harrastukset ovat olleet aina sydäntäni lähellä. Luonteeltani olen aktiivinen, positiivisesti ajatteleva sekä aikaansaava. Kolmen pienen lapsen isänä haluan olla mukana vaikuttamassa meidän yhteiseen tulevaisuuteemme vaikuttaviin tärkeisiin päätöksiin.

Terveydenhoito ja yleinen hyvinvointi on tärkeimpiä asioita ja niihin kohdistuvat riittävät resurssit on turvattava. Työssäkäynnin tulee olla kannattavaa. Turhat investoinnit on minimoitava ja velkataakan järjetön kasvattaminen lopetettava.

Suomalaiset perinteet kunniaan. Lähipalveluiden ja tuotteiden käyttöä pitää tukea kaikilla mahdollisilla toimenpiteillä. Jokaisen kansalaisen pitää tuntea olonsa turvalliseksi myös kouluissa ja työpaikoilla.

Pirkanmaan alueella ei julkisilla kulkuvälineillä kulkeminen ole aina kaikille, varsinkaan lapsiperheille mahdollista. Helposti sujuvan yksityisautoilun mahdollistaminen koko alueella on tärkeää myös tulevaisuudessa.

Pidetään yhdessä Pirkanmaa loistavana asuinpaikkana!