Lataa kuvat Pasi Arffman

Kiinteistönhoitaja AT, Erikoistavaramyyjä

Pasi Arffman
Maalaisjärjellä, meidän kainuulaisten asialla

Olen Peruspasi. Isänmaallinen neljän lapsen isä ja tyttären yksinhuoltaja, pojat ovat lähteneet jo omilleen. Asun uusio perheessä avovaimon ja kolmen lapsen kanssa.

Moikka

Minä

Olen positiivinen, iloinen ja tulen toimeen melkein kaikkien kanssa. Huumori on aina läsnä, joten huumorinkukka on maailman kaunehin kukka. Osaan myös olla kova kun sitä tarvitaan. Myös elämänkokemusta on kertynyt niin hyvästä kuin pahasta, niin en säikähdä ihan pienistä asioista. Olen aloittanut taipaleeni Ylälehtikankaalta. Kajaani on kotikaupunkini, joka aina on sydämmessäni. Kävin myös katsomassa Etelä-Suomen, Vantaa, Helsinki, Jyväskylä, mutta palasin takaisin kotikaupunkiini.

Koulutus ja Ammatit

Peruskoulun käytyäni lähdin oppisopimuksella kouluttautumaan erikoistavaramyyjäksi ja työskentelin varaosamyyjänä pienkoneliikkeessä ja siitä päädyin yrittäjäksi. Yrityksen lakkauttamisen jälkeen lähdin ravintolaan järjestysmieheksi, siinä se noin kymmenen vuotta vierähti. Vantaalla työn ohessa suoritin kiinteistönhoitajan ammattitutkinnon. Siinä ammatissa olen ollut pian 18 vuotta.

Politiikka

Politiikka on aina ollut läsnä, koska isäni on ollut siinä mukana jo SMP.n ajoista lähtien. Itse kiinnostuin Perussuomalaisista 2003 kun Toni Halme lähti kansanedustaja vaaleihin mukaan. Tulin mukaan Perussuomalaisten toimintaan noin kymmenen vuotta sitten, koska samat periaatteet kohtasivat yhteen.

Olen aluevaaliehdokkaana Kainuussa ja me haluamme estää ylilyöntejä Kainuun hyvinvointi alueella. Järki käteen ja malttia matkaa, olemme meidän kainuulaisten asialla, joten muista äänestää PerusPasia.

Terveisin. Pasi Arffman