Lataa kuvat Sari Henriksson

Sari Henriksson

Lähihoitaja

Sari Henriksson
Postinumeroon katsomatta ketään ei jätetä syrjään!
56-vuotias Pirkanmaa

Oletko samaa mieltä että: -terveyspalvelut oltava saatavissa laadukkaasti ja tasapuolisesti Sastamalassa ja myöskin koko Pirkanmaalla? -palveluja saatava suomeksi? -maakuntavero ei saa nostaa kansalaisten verotaakkaa? Jos olet samaa mieltä niin äänestä minua. Pidän takuulla puoliasi.

Meillä on varaa hoitaa vanhuksemme hyvin! Meillä on varaa nuorten mielenterveysongelmien hoitoon! Meillä on varaa tehokkaaseen pelastuspalveluun!

Asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen.

Olen aluevaaleissa ehdokkaana, koska haluan että Sastamalassa ja Pirkanmaalla saa jokainen nopeasti ja tasa-arvoisesti laadukasta hoitoa. Ei voi olla niin että rikkaat pääsevät hoitoon heti ja vähävaraiset joutuvat jonottamaan viikkoja.

Tehokas ja nopea pelastuspalvelu kuuluu jokaisen perusturvaan.

Näköpiirissä saattaa olla veronkorotuksia. Niitä en hyväksy. Tuleva maakuntavero ei saa nostaa veroastetta.

Vanhukset ovat hoidettava paremmin! Tarvitaan lisää hoitajia ja muitakin apukäsiä alalle. Hoitajien työolosuhteisiin pitää panostaa ja palkkoja nostaa. Hoitajien on puhuttava suomea. Omaishoitajien työtä on arvostettava. Omaishoitajille taattava vapaapäivät. Hoidetaan vanhukset kotiin mahdollisimman pitkään. Omaishoito on aina mukavampi vaihtoehto kuin kallis laitosasuminen.

Palo- ja pelastustoimeen tarvitaan lisää resursseja. VPK:ta ei saa unohtaa.

Näihin kaikkeen on varaa ja mahdollisuus. Päätetään nämä meille tärkeät asiat yhdessä.

Näiden asioiden puolesta haluan toimia aluevaltuustossa.