Lataa kuvat Toni Haapala

Toni Haapala
Toteuta unelmasi!
39-vuotias Kainuu

Lähdin ehdolle pitämään koko Kainuuta elinvoimaisena. Palveluiden keskittäminen yhteen paikkaan ei ole kenenkään etu. Hallinto ei saa niellä rahoja hoitajista, vanhusten hoidosta ja pienempien paikkojen palveluista. Tärkeät terveydenhuollon palvelut pitää olla jokaisen tavoitettavissa kohtuudella.

Olen muuttanut muutama vuosi sitten pääkaupunkiseudulta Kainuuseen upean luonnon, harrastusmahdollisuuksien ja maalaisrauhan takia. Päätimme vaimon kanssa, että täällä haluamme lapset kasvattaa ja päivääkään ei olla kaduttu. Upeaa kun lapsi voi olla pihalla ilman neulojen pelkoa ja puhekieli on suomi.

Harrastuksiini ja mielenkiinnon kohteisiini kuuluvat hiihto, kalastus, maastopyöräily, lumilautailu, vaellus, mönkijät, maastoautot, moottorikelkat ja moottoriurheilu yleensä.

Muistetaan arvostaa tätä luontoa mitä meillä on ja saada matkailua edistettyä sen kautta sekä saada Kainuuseen työpaikkoja ja hyvinvointia.

Ajattelen aina suomalaisten parasta ennen kuin työnnetään rahaa muualle, liian vihreä politiikka on vaarallista ja kallista! Polttoaineiden hinnat on saatava alas!