Lataa kuvat Veijo Niemi

Veijo Niemi
Työ jatkuu Lempäälän hyväksi
67-vuotias Pirkanmaa

Olen luotettava perussuomalainen kansanedustaja. Hyvän maan ja Lempäälän ja kuntalaisten puolesta asioita hoitava jalat maassa oleva ihminen. Lempäälä on hyvä ja kehittyvä itsenäinen kunta myös tulevaisuudessa jos se minusta on kiinni. Vain äänestämällä voit vaikuttaa. Ota yhteyttä!

Olen kansanedustaja, puolustusvaliokunnan ja tarkastusvaliokunnan jäsen ja eduskunnan tilintarkastajien puheenjohtaja.

Paras tapa löytää oikea ehdokas on katsoa miehen toimintaa kuluneiden vuosikymmenten aikana, jolloin olen osoittanut ihmisille olevani luotettava yhteisiä asioita ajava henkilö. En ota tehtäviä titteleiden takia, vaan hoitaakseni ne kunnialla kuntoon. Isänmaallisuus ja kansallismielisyys eivät ole, eivätkä voi olla rikos.

Pitkä virkaura ja useat luottamustehtävät ovat antaneet minulle laajan näkemyksen monelta suunnalta. Politiikan puolella olen Lempäälässä kunnanvaltuutettuna, kunnanhallituksen jäsenenä ja PS-valtuustoryhmän puheenjohtajana. Lisäksi olen varsinaisena jäsenenä ylikunnallisessa seutuhallituksessa. Kunnallisvaaleissa 2017olin Lempäälän kunnan ylivoimainen ääniharava.

Yhdistyspuolella toimin Tampereen reserviläiset ry:n johtokunnassa

Tampereen poliisi-urheilijat ry:n johtokunnassa, Pirkanmaan maanpuolustuksen tuki ry:n johtokunnassa, kahden ison kerrostaloyhtiön hallitusten puheenjohtajana ja 14 kerrostaloyhtiön, Amurin huolto oy:n hallituksen jäsenenä.