Perussuomalaiset, Teuva

Maatalouslomittaja, kirkon nuorisotyönohjaaja

Suurella Sydämellä Pienten Puolella
42-vuotias Vaasan vaalipiiri Teuva

Vilpitön, maalaisjärkevä ja todellisuudentajuinen poliitikko. Minulta on yhteisten asioiden hoitamisen tuoksinassa jäänyt oppimatta omien taskujen täyttäminen. Haluan suomalaisten turvallisuuden ja hyvinvoinnin etusijalle kaikessa maassamme vaikuttavassa päätöksenteossa. Kuulen, välitän, vaikutan.

Korpeaako Sinuakin jatkuvat taskullasi kävijät?

Sähkövero, sähkönsiirtomaksu, arvonlisävero, kiinteistövero, autovero, polttoainevero; mielipidevero...

Pakollisten verojen ja maksujen taakka alkaa olla jo sitä luokkaa, että siitä eivät tavalliset työssäkäyvätkään suomalaiset meinaa selvitä! Jotain rajaa.

Järjestelmä on viritetty niin, että vaurastuminen meille taviksille on lähes mahdotonta. Valtaosalla suomalaisista kaikki tulot menevät välttämättömyyksiin. Valtapuolueet ovat pitkään täyttäneet ensin omat ja kaverin taskut. Mielestäni rehellisen ja ahkeran suomalaisen pitää tulla toimeen palkallaan, eläkkeellään, yritystulollaan, ansiollaan.

Verotus on tarkasteltava kokonaisuutena läpi ja kohtuullistettava. Haluan sähkö- ja polttoaineverot EU:n minimitasolle. Omaishoitajille ja pieneläkeläisille soisin verovapauden. Työttömien aktiivikyykytys ja palkansaajia kireämpi verotus ei käy järkeen. Meiltä, joille oma auto on elinehto, kerätään moninkertaisesti tienhoitoon käytetty rahasumma, ja kuitenkin tarvitsemiemme teiden hoitoon siitä päätyy naurettava rippunen. Jotain rajaa.

Mitä Sinä haluat verorahoillasi olla tukemassa? Suomalaisten turvallisuutta ja hyvinvointia? Niin minäkin. Poliisin resurssit ajanmukaisiksi! Lastemme kasvua ja koulutusta sekä vanhusten, sairaiden ja apua tarvitsevien huolenpitoa? Kyllä! Sitä vastoin en halua olla tukemassa tuulivoiman ulkomaille valuvia yritystukia ja lastemme turvallisuutta rajusti uhkaavaa laitonta maahanmuuttoa!

Ehdokas tavattavissa

26.2.2019 klo 10:00