Perussuomalaiset, Tampere

Vastaava sosiaalityöntekijä, yhteiskuntatieteiden maisteri

Hyvinvointia kansallinen etu edellä
29-vuotias Pirkanmaan vaalipiiri Tampere

Olen pienen perheen eläinrakas äiti. Koulutukseltani olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja työskentelen kuntasektorilla vastaavana sosiaalityöntekijänä. Tavoitteenani politiikassa on itsenäisen, turvallisen ja hyvinvoivan Suomen jättäminen myös jälkipolville.

Maaseudun kasvattina luonto ja eläimet ovat minulle läheinen ja tärkeä osa elämää. Pyrinkin käymään mahdollisimman usein metsäretkillä perheeni ja koiramme kanssa. Muita harrastuksiani ovat laskettelu, moottoripyöräily ja vaeltaminen.

Olen alunperin kotoisin Iitistä, jossa yrittäjäperheessä kasvaessani opin arvostamaan ahkeruutta ja tekemään töitä tavoitteiden eteen. Työkokemusta minulle on kertynyt monenlaisista tehtävistä niin duunarina kuin asiantuntijana. Tällä hetkellä työskentelen Tampereen kaupungilla vastaavana sosiaalityöntekijänä.

Kouvolan ja Rovaniemen kautta kotiuduin Tampereelle kahdeksan vuotta sitten. Pirkanmaalle minut vetivät täällä jo pidempään asunut puolisoni, sekä opiskelupaikan saaminen. Tampereen yliopistosta valmistuin yhteiskuntatieteiden maisteriksi keväällä 2016. Töissä kohtaamani yhteiskuntamme epäkohdat ja halu vaikuttaa asioihin ajoivat minut politiikan pariin jo opiskeluaikana. Puoluevalinta oli selvä, Perussuomalaiset on ainoa aidosti Suomen ja suomalaisten asiaa ajava puolue.

Turvallisen, itsenäisen ja hyvinvoivan Suomen jättäminen tuleville sukupolville on mielestäni politiikan tärkein tavoite. Hyvinvointivaltiota ei saa päästää rapistumaan enempää, vaan on tehtävä suunnanmuutos. Meillä suomalaisilla on oikeus siihen, että meitä koskevat päätökset tehdään Suomessa suomalaisten toimesta, että saamme itse valita ketkä toivotamme tervetulleiksi isänmaahamme ja että verorahamme käytetään oman kansamme hyvinvoinnista huolehtimiseen.

Ehdokas tavattavissa

4.3.2019 klo 11:00