Perussuomalaiset, Lapinlahti

Maatalousyrittäjä, dj

Harri Väänänen
EI NIIN NÄKYMÄTÖN VIÄNÄNEN!
46-vuotias Savo-Karjalan vaalipiiri Lapinlahti
Yrittäjä

Olen värikäs, periksi antamaton kaveri. Ideanikkari siellä missä tapahtuu. Maatalous-Yrittäjä vuodesta 1987. Maatalou-yrittäjänä nykyisellään siinä mielessä tyypillinen, että työ on palasina maailmalla. Mutta tyypillinen kuva siitä, miten maatalous-yrittäjästä on tullut nykyajan duunari.

Olen värikäs, periksi antamaton kaveri. Ideanikkari siellä missä tapahtuu.

Maatalous-Yrittäjä vuodesta 1987.

Maatalou-yrittäjänä nykyisellään siinä mielessä tyypillinen, että työ on palasina maailmalla. Ihan tavallisimpia työtehtäviä eivät tietenkään ole dj-keikat Levillä ja Tahkolla sekä ympäri Suomea tai ilotulitusten ja rock-festivaalien järjestäminen, mutta tyypillinen kuva siitä, miten maatalous-yrittäjästä on tullut nykyajan duunari.

Saan voimani suomalaiskansallisista perusarvoista. Oma tavoitteeni on luoda työhön, yrittämiseen, sosiaaliseen oikeudenmukaisuuteen, tasa-arvoon ja ihmiseen perustuva yhteiskunta .

Minun tehtävänä on tuoda tavallisen kansalaisen poliittinen tahtotila saumattomaksi osaksi poliittista päätöksentekojärjestelmäämme.

Päämääränä on antaa ihmisille mahdollisuus vaikuttaa laajasti omaan elämäänsä ja ottaa toiminnastaan enemmän henkilökohtaista vastuuta.

PERUSnäkemykseni on jokaisen ihmisen ja jokaisen elämän arvostaminen ja kunnioittaminen. Tämä merkitsee yksilön vapauden ja riippumattomuuden kunnioittamista ja toisten ihmisten huomioon ottamista. Ajatuksena on koota äänestämään kaikki rehelliset ja isänmaalliset Suomen kansalaiset, jotka uskovat Suomen perustuslakeihin, yksilönvapauteen ja suomalaiskansallisiin perusarvoihin ja perinteisiin.