Perussuomalaiset, Pirkkala

Yrittäjyyttä eduskuntaan!
36-vuotias Pirkanmaan vaalipiiri Pirkkala
Yrittäjä

Olen 36-vuotias Perussuomalaisen puolueen jäsen Pirkkalasta. Perheeseeni kuuluu vaimon lisäksi neljä tyttöä, kaksi poikaa ja kolme koiraa. Koulutukseltani olen tradenomi/ylempi AMK, erikoistuen yrittäjyyteen ja liiketoimintaosaamiseen. Yrittäjänä olen toiminut vuodesta 2010.

Olen 36-vuotias Perussuomalaisen puolueen jäsen Pirkkalasta ja minut valittiin Perussuomalaisten ehdokkaana Pirkkalan kunnanvaltuustoon kaudelle 2013-2017, jolloin toimin myös valtuustoryhmämme puheenjohtajana 2016-2017. Kaudelle 2017-2020 minut valittiin henkilökohtaisen äänimäärän noususta huolimatta varavaltuutetuksi. Poliittinen vaikuttaminen on jatkunut mm. puolueen piirin puheenjohtajana ja puoluehallituksen jäsenenä. Perheeseeni kuuluu vaimon lisäksi neljä tyttöä, kaksi poikaa ja kolme koiraa.

Koulutukseltani olen tradenomi/ylempi AMK, erikoistuen yrittäjyyteen ja liiketoimintaosaamiseen. Yrittäjäksi aloin v. 2010 omalla toiminimelläni ja vuoden 2012 alusta yhdistimme kaksi eri tilitoimistotoiminimeä yhdeksi osakeyhtiöksi, jonka toimitusjohtajana olen nyt toiminut reilut seitsemän vuotta. Tämän lisäksi toimin luottamustehtävissä yhdistyksissä ja pirkanmaalaisissa yrityksissä.

Luonteeltani olen rauhallinen, reilu, sopeutuvainen sekä erilaisten ihmisten kanssa hyvin toimeentuleva. Asioita joista en pidä on mm. epärehellisyys, röyhkeys, hyväksikäyttö kaikissa muodoissaan sekä tekopyhyys. Harrastuksiini kuuluu penkkiurheilu sekä lukeminen.

Puoluevalintani on ollut helppo, koska Perussuomalainen puolue ajaa juuri niitä asioita mitä itse pidän tärkeänä kuten perinteisiä suomalaisia arvoja. Mielestäni perinteiset arvot eivät millään tavalla sodi sitä vastaan, että ihminen tai puolue olisi nykyaikainen ja kansainvälinen, pikemminkin ne luovat niille pohjan.