Perussuomalaiset, Tampere

Kaupunginvaltuutettu, ohjelmistosuunnittelija

Suomi ennen muuta maailmaa
Pirkanmaan vaalipiiri Tampere

Maahanmuuttokriittinen vuoden 2010 "Nuivan vaalimanifestin" allekirjoittaja.

Huolestuminen maahanmuutosta ajoi minut politiikkaan vuonna 2007. Olen 49-vuotias, Pirkanmaan maakuntahallituksen jäsen, 3. kauden kaupunginvaltuutettu Tampereella sekä toista kautta varakansanedustajana niukasti valitsematta jääneenä 2011 ja 2015 eduskuntavaaleissa. Äänimääräni sekä edelleen ratkaisematon maahanmuutto-ongelma velvoittaa minua yrittämään uudelleen eduskuntavaaleissa 14.4.2019. Vuosi 2019 on eurooppalaisille holtittomaan maahanmuuttoon kyllästymisen vuosi. Viranomaiset ja valtamedia ovat onnistuneet peittelemään maahanmuuton valtavia kustannuksia, mutta suurista turvallisuushaitoista on jäävuoren huippu alkanut näkymään suomalaisille.

Palautetaan Suomi suomalaisten edunvalvontakoneistoksi.

EU on osoittautunut suoranaiseksi huijaukseksi, sillä ennen vuoden 1994 EU-kansanäänestystä EU:n kerrottiin tuovan työtä ja turvaa sekä puolustavan kansallisia arvoja ja eurooppalaista elämänmuotoa. Mutta nykyisin EU pakottaa jäsenvaltioitaan kehitysmaista tuleviin arvoihin ja turvattomuuteen.

EU ei aja eurooppalaisten etuja vaan suuryritysten etuja ja vasemmiston toimimattomia utopioita. EU:n on palautettava kansallisvaltioiden itsenäisyys tai EU:sta on päästävä eroon.

EU:ta edeltävä Suomi oli turvallinen ja hyvinvoiva demokratia, jonka tavoitteleminen ei ole ”äärikansallismielistä”.