Perussuomalaiset, Merikarvia

Huoltoasentaja, työsuojeluvaltuutettu

Ilpo Forsman
Periksiantamaton oikeuden ja totuuden puolustaja
37-vuotias Satakunnan vaalipiiri Merikarvia

Sitkeä, periksiantamaton oikeuden ja totuuden puolustaja.

Olen, 37-vuotias perheenisä Merikarvialta, Pohjois-Satakunnasta.

Syntyjäni olen Pohjois-Pohjanmaalta Nivalasta. Lapsuuteni ja nuoruuteni olen asunut Päijänteen rannalla Keski-Suomessa Jyväskylän kupeessa. Satakuntalainen minusta tuli 2000-luvun taitteessa.

Koulutukseltani olen CNC-koneistaja, johon liittyviä töitä olen tehnyt kymmenisen vuotta. 2009 lähtien olen toiminut teollisuuden huoltoasentajan tehtävissä, pääasiassa Satakunnan talousalueella. Työni ohessa toimin myös yrityksemme työsuojeluvaltuutettuna. Lisäksi olen jatkokouluttautunut työsuojeluun liittyvissä asioissa sekä erilaisten laitteistojen tarkastuksiin ja toimintaan liittyvissä asioissa. Tällä hetkellä käyn työn ohessa täydennyskoulutusta sähköpuolen toimintoihin littyen.

Harrastuksiini kuuluu perheen kanssa touhuilu, luonnossa liikkuminen, laulaminen, pianon- ja kitaransoiton opiskelu.

Politiikkaan ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen olen aktiivisesti lähtenyt mukaan 2015 vuonna. 2017 tulin valituksi Merikarvian kunnanvaltuustoon. Politiikkaan ajauduin eri sattumien kautta, kun lähdin mm. tuulivoiman terveyskysymysten takia puolustamaan perheeni, naapureideni sekä useiden eri paikkakuntien ihmisten oikeutta terveelliseen ja turvalliseen elämään.Viime vuodet olen tehnyt tiivistä yhteistyötä myös homeongelmista kärsivien sekä homeen liitännäissairauksiin sairastuneiden ihmisten, sekä tämän puolen tuntevien eri alojen ammattilaisten kanssa.