Perussuomalaiset, Kauhajoki

Yrittäjä

Janne Leppänen
Päätös on tehtävä, paikallaan pysyminen ei kehitä!
39-vuotias Vaasan vaalipiiri Kauhajoki
Ehdokas on Yrittäjä

Olen 39-v. kahden lapsen isä ja yrittäjä. Harrastan kalastusta, kotiseutuaktiivisuutta ja penkkiurheilua, josta lähinnä sydäntä palloilu, sekä matkailua ja karavaanarimatkustelua.

Minä: Janne Leppänen.

Ammatti: Autoilija/monialayrittäjä.

Harrastukset: Kalastus, yhdistystoiminta, koripallo ja muu penkkiurheilu, matkustus.

Kotipaikka: Kauhajoki.

Perhe: Tyttöystävä ja kaksi lasta, tyttö sekä poika.

Olen toiminut/toimin vastuutehtävissä:

Isä 2 lapselle, yrittäjä, kotiseutuaktiivi, elämäni aikana olen toiminut useissa luottamustehtävissä. Nuorisotalon pj. kaksi kautta, tykkimiestoimikunnan jäsen, E-P:n autoilijoiden edustaja yhdessä suuressa toimijassa, yhdistyksen puheenjohtajana toiminut 5 vuotta, kaupunginvaltuusto, lautakunnan vpj., EU-rahoitusprojektin päävastuullisena vetäjänä.

Kotimaan asialla! EU- ja maahanmuuttokriittinen suomalaisuuden asialla!

Meille on elintärkeää oma alkutuotanto ja sen hyvinvointi, jolla saamme vetoa teollisuuteen kautta linjan. Yritysten hyvinvointi on tärkeää, että saamme viennin vetämään ja näin luotua työtä! Me emme tarvitse tänne yhtäkään elintasopakolaista, koska kansassamme on köyhyysrajan alapuolella kodittomia ja leipäjonoissa! Tarvitsemme järjestelmän helpotusta ja byrokratian purkua sekä ylimääräisten virkojen lakkauttamista. Me emme tarvitse ohjeistusta EU:lta tietääksemme, miten meidän tulee olla. Me tarvitsemme suomalaista hyvinvointia ja työperäistä maahanmuuttoa tarpeidemme mukaan. Meidän tulisi helpottaa yritysten ja yksityisten verotusta siten, että investoinnit olisivat entistä mahdollisempia ja näin loisimme työtä ja sitä kautta verokertymää! Verokertymä ei ole prosentti vaan euromäärä!