Perussuomalaiset, Kankaanpää

Pastori, varakansanedustaja

Jari Koskela
Satakunta ja satakuntalaiset edellä. Sinä päätät!
63-vuotias Satakunnan vaalipiiri Kankaanpää
Ehdokas on Yrittäjä

Olen toiminut yli 30 vuotta yrittäjänä ja 20 vuotta pappina ja poliitikkona kansan keskuudessa. Erilaisista lähtökohdista olevat ihmiset ja monenlaiset elämänalueet ovat tulleet minulle tutuiksi. Olen saanut seurata myös eduskunnan työskentelyä läheltä 2. varapuhemiehen avustajana 4 vuoden ajan.

Perheeseeni kuuluvat puoliso, kaksi lasta ja kolme lastenlasta. 2015 vaaleissa ensikertalaisena sain äänestäjiltä vahvan luottamuksen (varakansanedustaja, 4344 ääntä). Viimeisen neljän vuoden aikana olen huolella valmistautunut vastuunkantoon ja kevään eduskuntavaaleihin. Ekonomin, teologian maisterin ja yhteiskuntatieteiden tohtorin tutkinnot antavat myös hyvää pohjaa ja yleistietoa yhteisten asioiden hoitamiseen.

Vuosien varrella on ollut etuoikeus olla mukana päättäjänä ja yrittäjänä luomassa satakuntalaisten yrittäjien ja perheyrityksemme kautta uusia työpaikkoja Satakuntaan. Pappina olen saanut olla läsnä satakuntalaisten eri elämäntilanteissa niin arjessa kuin juhlassakin. Kohtaamisemme ovat aina antaneet itselleni hyvin paljon ja nyt näissäkin vaaleissa odotan innolla meidän satakuntalaisten tapaamista kasvotusten. Tulen kiertämään tiimini kanssa Satakunnan kunnat useampaan kertaan. Haluan kuunnella mielipiteitäsi, ja samalla voimme yhdessä pohtia, keskustella ja rakentaa Satakunnan tulevaisuutta. Paikallislehdistä ja nettisivuiltani www.jarikoskela.fi löydät tarkemmat tapaamisajankohdat. Odotan innolla tapaamistamme.