Perussuomalaiset, Jyväskylä

Lähihoitaja, tradenomiopiskelija

Rohkeutta puolustaa - turvallinen Suomi
41-vuotias Keski-Suomen vaalipiiri Jyväskylä

Olen perheenäiti Jyväskylästä,ammatiltani olen lähihoitaja.Opiskelen liiketaloutta(JAMK). Puolustan suomalaisten ja Suomen etuja.Olen päämäärätietoinen, vien rohkeasti asioita eteenpäin.Yhteistyökyvyllä ja periksiantamattomuudella rakennamme turvallisen Suomen ikäihmisille ja tuleville sukupolville!

Sydämelläni ovat lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointi. Lähihoitajana ja vanhustyötä tehneenä haluan, että ikäihmiset saavat kunniallisen ja riittävän hoidon. Hoidon tasoa tulee valvoa. Vuodesta 1998 lähtien olen tehnyt katutyötä. Auttaessani useita päihdenuoria huomasin, miten suuri merkitys on vapaaehtoistyöllä. Suomen rajojen yli tulisi päästä vain niiden, joilla on asianmukaiset matkustusasiakirjat. Laittomasti maassa olevat on poistettava, eikä rikollisia tulisi päästää Suomeen. Suomalaisia yrityksiä ja työpaikkoja on uskallettava puolustaa, sillä työ on parasta sosiaaliturvaa. Ei hankita halpatyötä Suomeen. Työnteon tulisi olla kannattavaa myös pienituloisille, minkä takaisi kohtuullinen verotus. Pienyrityksiä on tuettava verohelpotuksilla. Suomen vientiteollisuuden on kehityttävä, jotta työpaikat säilyvät. Teollisuuden pysyminen Suomessa parasta ilmastopolitiikkaa. Suomessa on voitava elää, asua ja liikkua kohtuuhinnalla, joten polttoaineiden verotusta on alennettava. Lisäksi eduskunnan tulisi puuttua hintakatolla sähkönsiirron riistohinnoitteluun. Kansallista omaisuutta ei tule myydä. Koko Suomi on pidettävä asuttuna.

Koen että on vastuuni sekä velvollisuuteni vaikuttaa oman isänmaani tulevaisuuteen. En voi seurata vain sivusta, miten kalliisti ansaitun isänmaamme päätösvalta siirtyy entistä enemmän EU:n elimiin,ja miten verorahoillamme kustannetaan vieraista kulttuureista tulevien ylläpito. Samaan aikaan oman maamme ikäihmiset ovat vailla oikeanlaista hoitoa.

Videot