Perussuomalaiset, Tervola

Lappi mukaan päätöksiin
55-vuotias Lapin vaalipiiri Tervola
Ehdokas on Yrittäjä

Olen perheellinen 54-v. kuljetusalan yrittäjä Tervolasta. Mielelläni asun maaseudun rauhassa, jossa tilaa poikieni kanssa harrastaa. Olen kiinnostunut Suomen sotahistoriasta kuin historiasta yleensä. Olen huolestunut Suomen nykykehityksestä.

Ammattikoulusta valmistuin asentaja-koneistajana, joka sisälsi LVI-asentajan ja levyseppähitsaajan perusopinnot. Työhistoriani alkaa 17-v. hyvin erilaisilla töillä. Olin reissuhommissa jonkin aikaa Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

Raskasta liikennettä olen ajanut Pohjoismaissa, Baltian alueella ja Venäjällä.

Oma yritystoiminta alkoi 1996. Näen läheltä päättäjien tekemien päätösten vaikutukset alaani. Olen huolissani, että suomalaisten yritysten kannattavuutta halutaan heikentää.

2000-luvulla tuli luvanvarainen liikenne peliin mukaan kera sora-, asfaltti- ja ns. aura-autojen. Ajoneuvoni tunnetaan Lapista pääkaupunkiseudulle paremminkin "Nalle Puhista".

Kuntapolitiikasta kiinnostuin kuntien yhdistämisten myötä, itselläni hyvä esimerkki Kouvolassa, jossa liitoksilla saatiin paljon katkeruutta aikaan.

2012 kuntavaaleissa tuli ensimmäistä kertaa valtuustopaikka Tervolaan. Nyt haluan olla vaikuttamassa Suomen tulevaisuuteen, kuten siihen että Lappi otetaan huomioon päätöksissä Arkadialla. Äänestämättä jättämällä et voi vaikuttaa mihinkään asiaan, vaikka kuinka "pyörittelisit nyrkkiä taskussa". Jos haluat tukea minua näissä vaaleissa, on tukiyhdistykseni tilinumero FI 9047300010461647.