Perussuomalaiset, Sipoo

Pastori, FM

TIE TOTUUS & ELÄMÄ
Uudenmaan vaalipiiri Sipoo

Olen luova ja elämäniloinen ihminen. Olen patriootti ja radikaali kristitty. Rakastan totuutta -usko on minulle henkisen selkärankaisuuden, ilon, luottamuksen, todellisen näkökyvyn ja tulevaisuuden toivon lähde. Olen julistajan vaimo ja sotaveteraanin tytär.

Asun Sipoossa, punaisessa puutalossa. Olen naimisissa kirvesmiehen kanssa, joka parani kuoleman porteilta, imusolmusyövästä. Tänään teemme yhdessä hengellistä palvelutyötä; johdamme Armon Virta -srk:aa ja palvelemme katutyössä, kansan keskellä . Iloa arkeen tuottaa tv-työ; minulla on draaman- ja kirjallisuuden koulutus. Koen oikeaksi vaikuttamisen -hyvän puolesta. Olen filosofian maisteri; USA:sta on BTheol-tutkinto.

Käyn Jerusalemissa usein; esim. 2017 edustin Suomea suurimmassa Holokaustin tutk.keskuksessa; Jad Vashemissa.

Rakastan Jumalan Sanaa ja totuutta.

Politiikkaan lähdin, sillä tahdon vaikuttaa, ennen kuin on myöhäistä: 80% Suomea koskevista päätöksistä tehdään Brysselissä. Prosessi vie suomalaiset talousorjuuteen. Meidän on NYT herättävä arvostamaan meille elintärkeitä asioita!

Minun Suomessani: isänmaallisuus ja kristilliset arvot ohjaavat päätöksentekoa. Tänään päätöksiä ohjailevat taloudelliset kytkökset -ei suomalaisten paras. Todellista päätäntävaltaa Suomessa käyttää maailmanlaajuinen keskuspankkijärjestelmä, poliitikkojen avulla.

Suomessa olemme parhaimmillamme rohkeita, rehellisiä, peräänantamattomia. Meidän ei tule uskoa Euroopan Unioniin -vaan Jumalaan!

Meillä on demokratia, Siniristilippu, Maamme-laulu, kaunis luonto ja vesivarat. On aika äänestää arvoistamme ja verorahoistamme. Kansainvälisyys alkaa kodin, isänmaan, vanhempien ja viljan arvostamisesta.

Voimme saada Suomeen kansanedustajat, jotka edustavat KANSAMME ETUA!

Ehdokas tavattavissa

9.3.2019 klo 12:00