Perussuomalaiset, Tampere

Valtuustoryhmän puheenjohtaja, kaupunginvaltuutettu

Lassi Kaleva
Suomi on upea maa. Muista äänestää!
53-vuotias Pirkanmaan vaalipiiri Tampere
Ehdokas on Yrittäjä

Perussuomalaisten perusajatus on, että kukaan muu ei valvo suomalaisten hyvinvointia, turvallisuutta ja etuja kuin suomalaiset itse. Puoluetoiminta ei ole itsetarkoitus, mutta se tarjoaa hyvät mahdollisuudet toteuttaa demokraattista päätöksentekoa oman kansakunnan hyväksi.

Tamperelaisena kaupunginvaltuutettuna, kaupunginhallituksen jäsenenä ja valtuustoryhmän puheenjohtajana olen ollut merkittävällä näköalapaikalla vaikuttamassa koko maakuntaa koskeviin asioihin. Minulla on ollut suuren kaupungin edustajana hyvät mahdollisuudet edistää koko Pirkanmaan elinvoimaisuutta.

Ellei puolue saa yli 50 % paikoista, ainoa tapa viedä asioita eteenpäin on tehdä yhteistyötä eri tavalla ajattelevien henkilöiden ja puolueiden kanssa, pyrkien tiukasti ja rohkeasti neuvotellen saamaan läpi oman ryhmän tavoitteita niin paljon kuin mahdollista.

Mainetta saa, kun listaa kovaan ääneen epäkohtia ja vääryyksiä. Valitettavasti huutelija saa tuskin koskaan mitään läpi siitä yksinkertaisesta syystä, että on tulehduttanut välinsä muihin ryhmiin.

Olen politiikassa saadakseni aikaan tuloksia. Olin mukana puristamassa Tampereen hallitusohjelmatavoitteisiin niin lentokentän, valtatie 3:n, 9:n ja 12:n. Koiravero poistettiin Tampereelta valtuustoaloitteeni seurauksena. Tuin miljoonien € lisätulojen hankkimista kaupungille osana maapolitiikan linjauksia. 2018 olin mukana sote-kapinassa. Ja olin mukana hyväksymässä NYSSE-nimeä bussien nimeksi, kiellosta huolimatta.

Pirkanmaa tarvitsee vahvan, kokeneen ja rohkean edunvalvojan, jolla on vuosien kuluessa syntyneitä kontakteja niin paikallisiin kuin valtakunnallisiin toimijoihin.

Nyt kannattaa äänestää perussuomalaista, vaikka virallisesti kannattaisitkin jotakin perinteistä puoluetta. Asioihin pitää saada muutos.

Lue lisää yhteiskunnallisista ajatuksistani verkkosivuiltani.

www.lassikaleva.fi