Perussuomalaiset, Kouvola

Piirisihteeri

Yhteistyökykyä ja asennetta.
Kaakkois-Suomen vaalipiiri Kouvola

Olen 45-vuotias eduskuntavaaliehdokas Kaakkois-Suomen vaalipiiristä. Nelihenkiseen perheeseemme kuuluu avopuoliso, kaksi lasta ja cockerspanieli Samu. Työkokemusta minulle on kertynyt laajalti niin hoito- kuin palvelualoiltakin.

Ensisijaisesti olen työntekijä. Työnteon aloitin jo 16- vuotiaana hoito- ja hoiva alalla. Sieltä opittu asenne, vahvat sosiaaliset taidot ja suhtautuminen työhön, kanssaihmisiin ja elämään on muovannut minusta helposti lähestyttävän, ihmisläheisen ja yhteistyökykyisen. Kokemusteni perusteella tiedän kuinka tärkeää terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen sekä syrjäytymisen estäminen ovat.

Arvomaailmaltani olen maltillinen perussuomalainen. Perussuomalaiset arvot ovat lähellä sydäntäni ja puoluevalintani on ollut alusta alkaen itsestään selvä.

Politiikassa on mahdollista saada aikaan hyvinkin suuria muutoksia, onhan politiikka nimenomaan yhteisten asioiden hoitoa. Käytäntö on opettanut, että parhaiten asioita edistetään rakentavalla yhteistyöllä.

Syntyperäisenä Kymenlaaksolaisena, tavallisesta matalapalkkaisesta perheestä ponnistaneena olen etuoikeutettu saadessani luottamuksen toimia yhteisten asioiden edistäjänä. Kunnallisten luottamustoimien lisäksi toimin jo toista vuotta Perussuomalaisten Kymen piirin piirisihteerinä. Tänä aikana olen saanut olla mukana monenlaisissa haasteissa, jotka ovat tehneet minusta entistäkin päättäväisemmän ja määrätietoisen. Suhtaudun luottamustehtäviini nöyrästi ja vakavalla asenteella. Yhteistyökyvystä, laajasta verkostostani sekä yli puoluerajojen nauttimastani arvostuksesta ja luottamuksesta olisi hyötyä myös eduskunnassa työskentelyssä. Haluan tarjota kokemukseni sekä verkostoni Kaakkois- Suomen edunvalvojana juuri sinun käyttöösi.