Perussuomalaiset, Espoo

Yrittäjä, tekn yo

Markku Saarikangas
Iso mies ihmisen asialla!
Uudenmaan vaalipiiri Espoo
Yrittäjä

Olen 54 vuotias perheellinen 2 aikuisen lapsen isä, yrittäjä ja aikuisjatko-opiskelija. Olen jämäkkä johtaja, vastuunkantaja sekä päätösten tekijä. Saan tuloksia aikaan. Eduskuntaan tarvitaan nyt tekijöitä ja kokemusta, EI teoreetikkoja. Äänestä tekijämiestä. Päätöksiä, Tekoja!

Suomalainen työ arvoonsa. Vaalimalla suomalaista työtä. Suomessa tehtynä pidämme yhteiskuntamme hengissä. Paras ekoteko on myös suomalainen työ - tuotantomme on tehokasta sekä edelläkävijää ilmaston kannalta.

Mikro-/pienyrittäjyys kunniaan! Yrittäjät ovat selkärankaamme - heille pitää sallia myös epäonnistumiset ilman loppuelämän pannaa. Heidän sosiaaliturvansa pitää saattaa samalle tasolle kuin työntekijöilläkin.

Pienituloisten eläkeläisten sekä muiden pienituloisille on turvattava ihmisarvoinen elämä ja toimeentulo. Nyt liian moni elää tuloilla joilla ei kateta edes välttämättömiä kuluja kuten asumis-, lääke- ja ruokakuluja.

Jo riittää eläkeläisten kurittaminen.

Energiapolitiikkaan tarvitsemme nyt malttia, ei hysteriaan perustuvaan päätöksentekoa, ilmastonmuutos peikon varjossa. Suomi tarvitsee vakaata ja ennustettavaa energiapolitiikkaa. Se perustana tulee olla vesi- ja ydinvoima. Hiiltäkin tarvitaan vielä ainakin 2040 - luvulle saakka. Uusia energiamuotoja on kehitettävä voimakkaasti, tuulivoima ei kuitenkaan ole yksi niistä.

Liikenteen ja logistiikkamme kehittäminen on ensiarvoisen tärkeää maallemme. Suomi on iso ja pitkämaa. Kilpailukykymme on vahvasti riippuvainen logistisesta tehokkuudestamme. Tie- ja rataverkkomme on kunnostettava pikaisesti. Hanko-Hyvinkää radan sähköistäminen ja perusparannus sekä Turku - Helsinki - Tampere radan rakentaminen lentokentän kautta on elintärkeä sekä kiireellinen hanke.

Ehdokas tavattavissa

23.2.2019 klo 10:00