Perussuomalaiset, Laukaa

Logistiikkainsinööri, huoltokoordinaattori

Markus Viitala
Suomalainen kulttuuri on rikkaus!
Keski-Suomen vaalipiiri Laukaa

Olen syntynyt Saarijärvellä ja asun nykyään Laukaassa. Keski-Suomen kunnista olen asunut myös Kannonkoskella, Kivijärvellä ja Jyväskylässä. Politiikkaa olen seurannut useita vuosia. Nykyisen kaltaiseen Suomen kansaa alistavaan politiikkaan on saatava muutos!

Perheeseeni kuuluu avovaimon lisäksi Wiljo-niminen perhoskoira ja minulla on poika. Koulutukseltani olen logistiikkainsinööri. Varusmiespalvelukseni suoritin Tikkakoskella Ilmasotakoulussa. Insinööriksi valmistuin v. 2000 (aiemmalta koulutukseltani olen erikoismaalari). Työskentelen automaation ja robotiikan parissa käyttöönottajana ja huoltoinsinöörinä. Työkenttänäni on viime vuosina ollut Euroopan lisäksi Amerikka, Aasia ja Australia.

Harrastuksiini kuuluu liikunnan lisäksi kaikenlainen remontointi ja rikkinäisten vempaimien korjaaminen.

Politiikkaa olen seurannut aktiivisesti kymmenkunta vuotta. Se on näyttäytynyt minulle osittain rötösherrojen johtamalta kierolta peliltä. Peliltä, joka alistaa ja ryövää kansaamme sekä kansallisomaisuuttamme. Valtiomme ylimmät johtajat toimivat monessa asiassa nyt Suomen kansan etua vastaan. Päätin lähteä mukaan politiikkaan, koska tämä epäkohta on saatava korjattua!

Kunnallisvaaleihin lähdin sitoutumattomana PS:n listalta vuonna 2017 ja minut valittiin Laukaan kunnanvaltuustoon. Valtuustoon pääsemisen myötä päätin liittyä Perussuomalaisiin.

Maahamme tuli vuonna 2015 yli 30 000 turvapaikkaturistia. Tämä vastaa 40 vuoden kiintiöpakolaisten määrää. Johdonmukaista olisi, että pakolaiskiintiömme asetettaisiin nollaan samaksi ajaksi. Förskottia Afrikalle ja Lähi-Idälle tässä on siis jo annettu ja paljon!

Suomen ei tule olla koko maailman sosiaalitoimisto!