Perussuomalaiset, Helsinki

Päätoimittaja, diplomi-insinööri

Matias Turkkila
Asumisen, ruoan ja autoilun hintaa alas!
Helsingin vaalipiiri Helsinki

Tavallisten kansalaisten loputtomalle kuppaamiselle on tullut raja vastaan. Asuminen, liikkuminen ja ruoka ovat kleptokratia-Suomessa tolkuttoman kalliita. Niiden halutaan olevan. Mutta asioita voidaan muuttaa. Vanha valta sortuu kaikkialla Euroopassa. Sinä voit murtaa sen Suomessa.

Minulla on yksi tehtävä ylitse muiden: saada kansalaisten ääni kuulumaan päätöksenteossa. Tätä polkua olen pitkään kulkenut, tukien heitä jotka ovat samalla asialla.

Maamme suuri vitsaus on kaverikapitalismi, joka rampauttaa talousjärjestelmämme perusteita. Sen lisäksi utopistien haaveet käyvät maallemme erittäin kalliiksi, erityisesti maahanmuutto.

Holhoaminen, kyttääminen ja kyylääminen riittävät. Aikuiset ihmiset osaavat päättää omista asioistaan. On myös olemassa raja sille, kuinka paljon tavallisia ihmisiä voi vaatia joustamaan moraaliposeerauksen nimissä.

Minua pyydettiin 2012 PS-medioiden päätoimittajaksi. Olen siitä lähtien seurannut myrskyn silmässä puolueen kaikkia vaaleja ja avaintapahtumia. Olen rakentanut kuluneiden vuosien aikana huikean porukan kanssa puolueelle viestintäekosysteemiä, joka näkyy, kuuluu ja tuntuu. Sen välttämätön osa on poliittinen edustus kaikissa tärkeimmissä valtioelimissä, myös eduskunnassa. Työtä on tehty paljon. Vielä on paljon tehtävänä. Pyydän tukeasi.

Videot