Perussuomalaiset, Espoo

Kasvatustieteen maisteri, kansanedustajan avustaja

Monipuolinen kasvatuksen ammattilainen
45-vuotias Uudenmaan vaalipiiri Espoo

Olen ammattikasvattaja, ja olen ollut mukana politiikassa yli kymmenen vuotta, joista kuusi vuotta kansanedustajan avustajana. Politiikkaa teen järjellä ja sydämellä, tavallisten suomalaisten hyvinvoinnin eteen.

Olen kasvatusalan ammattilainen poliittisella kokemuksella. Olen toiminut kunnallisissa luottamustehtävissä vuodesta 2008 ja kansanedustajan avustajana vuosina 2011-2017. Politiikassa tavoitteeni on edistää suomalaisten hyvinvointia sekä osaavaa, oikeudenmukaista ja turvallista yhteiskuntaa - unohtamatta sujuvaa liikennettä, jota ilman ei ole työtä ja hyvinvointiakaan.

Ennen eduskunta-avustajan työtä toimin kasvatusalalla mm. perhepäivähoitajana, kielikylpyopettajana yksityisessä päiväkodissa sekä liikunta- ja monivammaisten ohjaustoiminnan koordinoijana Ruskeasuon koululla. Kasvatuksessa ja opetuksessa tärkeintä on mielestäni auttaa lasta saavuttamaan sellaiset tiedot ja taidot, joilla hän pärjää elämässä. Tämä onnistuu, kun koulutusjärjestelmä on laadukas ja riittävästi resursoitu.

Koulutukseltani olen kasvatustieteen maisteri, pääaineena yleinen kasvatustiede (hallinnon koulutus). Myöhemmin olen lukenut varhaiskasvatustiedettä, pääosan lastentarhanopettajan tutkinnosta.

Minulla on kolme tytärtä. Esikoinen ja keskimmäinen ovat koululaisia; kuopusta hoidan kotona hoitovapaalla. Äitiys on kasvattanut minua ihmisenä ja opettanut hyvin konkreettisesti toisista välittämistä. Tämä oppi on mukanani politiikassa - minä välitän aidosti ja haluan, että suomalaiset voivat hyvin, lapsista vanhuksiin.