Perussuomalaiset, Raisio

Insinööri

Sinun puolellasi
47-vuotias Varsinais-Suomen vaalipiiri Raisio

Olen peruskonservatiivinen ja kannatan ihmisten vapautta elää elämäänsä ilman virkamiesten neuvoja ja komentelua kuinka jokaisen tulisi elää ja olla. Mielestäni Suomen ja suomalaisten etu pitää olla päätöksiä tehtäessä kirkkaana mielessä. Vuodesta 2013 valtuustossa ja kaupunginhallituksessa.

47-vuotias kansanedustajaehdokas Raisiosta. Koulutukseltani olen tietoliikennetekniikan insinööri ja opiskelen toista insinööritutkintoa koneautomaatiotekniikan alalta.

Harrastan liikuntaa, moottoripyöräilyä, ammuntaa ja olen mukana paikallisessa reserviläisyhdistyksessä.

Enemmän teemoja:

- Kotoutuksesta kotiutukseen. Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneet siirrettävä valvottuihin tiloihin eli Tanskan malli.

- EU:n ulkopuolisen työvoiman tarveharkinta pidettävä nykyisellään tai mielellään jopa kiristettävä työlupien ehtoja.

-Ilmastonmuutoksen torjunnasta tulossa Suomelle iso lasku ja siksi asiaan liittyvät sopimukset ja vapaaehtoiset tavoitteet on otettava uudestaan tarkasteluun ja mietittävä onko kaikki toimenpiteet maamme etujen mukaisia.

- Yksityisautoilu jätettävä vihdoin ja viimein rauhaan suunnitelluilta tiemaksuilta ja satelliittiseurannalta. Perussuomalaisten tulee pyrkiä siihen, että tällaiset kansalaisia eriarvoistavat ideat hylätään. Autoilijoita ei tule enää rangaista uusilla maksuilla ja täysin kelvottomilla ideoilla ja ratkaisuilla.

- Maanviljelyn asema on turvattava Suomessa.

- Sähkövero on Suomessa noussut yli 200 prosenttia viimeisen viidentoista vuoden aikana. Sähkövero on kalliiden siirtomaksujen ohella syynä suomalaisten ylihintaiseen sähköön. Tavoitteena tulee olla sähköveron lasku. Lisäksi on vaikka lainsäädännön avulla puututtava sähkönsiirtoyhtiöiden kohtuuttomaan rahastukseen.

- Vakituisen asunnon kiinteistöveroa laskettava.