Perussuomalaiset, Helsinki

Kemiantekniikan prosessinhoitaja

Vihervasemmisto vaarantaa vapautesi
Helsingin vaalipiiri Helsinki

Huhtikuussa 28 vuotta täyttävä tekijä Itä-Helsingistä. Olen vaikuttanut nuorisopolitiikassa Perussuomalaisten Nuorten kautta ja toiminut myös paikallisvaikuttajana etenkin Laajasalon alueilla, mutta myös muualla osin itäistä Helsinkiä.

Olen isänmaata ja kansalliskulttuuria rakastava nuori mies Itä-Helsingistä. Politiikasta olen ollut kiinnostunut jo varsin varhain, kiinnostuksen pitkälti herätti vuoden 2006 presidentinvaalit, joissa Sauli Niinistö haastoi vahvasti istuvan presidentin Tarja Halosen. Jo silloin arvomaailmani oli vähintään maltillisen konservatiivinen ja isänmaallinen. Tällöin en kuitenkaan olisi uskaltanut miettiä minkään sortin poliittista valveutumista saatikka aktivoitumista. Tämä tapahtui vasta vuosien 2011 ja 2014 aikana, kun ensin liityin Perussuomalaisiin Nuoriin ja muutama vuosi myöhemmin aktivoiduin järjestössä. Pitkään on siis virrannut vesi Vantaalla ja kaikenlaista on nähty ja koettu.

Tärkeimpiä poliittisia asioita minulle on ollut kansallinen kulttuuri sekä se osittain yhdistettynä urheilu- ja kulttuuripolitiikkaan; tähänkin sitten liitän myös maahanmuutto- sekä ennen kaikkea monikulttuurisuuskysymykset, jotka ovat myös tärkeitä poliittisia kysymyksiä minulle kansallismielisenä vaikuttajana.