Perussuomalaiset, Joensuu

Yrittäjä, Pohjois-Karjalan PerusNaisten pj

Outi Mara
Suomi on suomalaisten koti. Pidetään siitä huolta.
44-vuotias Savo-Karjalan vaalipiiri Joensuu
Yrittäjä

44-vuotias lieksalainen, nykyisin joensuulainen, kolmen lapsen äiti. Terveysalanrittäjä. Vapaaehtoistyöntekijä. Kun ryhdyn toimeen, teen, mitä pitää. Vastuun kantaminen, rehellisyys sekä toisten kunnioittaminen on arvojani ja ohjaavat toimintaani. Sana pidetään, mitä luvataan, se tehdään.

44-vuotias lieksalainen, nykyisin joensuulainen. Äiti, vaimo, kohta 20v Sotea takana julkisella sekä yksityisellä sektorilla. Yrittäjä ja poliitikko. Vapaaehtoistyöntekijä, paikallisella tasolla, suoraan apua tarvitseville.

Kun ryhdyn toimeen, teen, mitä pitää. Opettelen alusta, huolella. Toistan kunnes osaan. Vastuun kantaminen, rehellisyys sekä toisten kunnioittaminen on arvojani ja ohjaavat toimintaani. Vastoinkäymiset vahvistaa, ylös ja uusi yritys. Jos en tiedä, selvitetään. Sana pidetään, mitä luvataan, se tehdään. Kaiken uuden otan haasteena. Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran, muuten ei tiedä mistä puhuu.

Lähellä sydäntäni lapset, vanhukset, heikko-osaiset. Monisairaiden ja vammautuneiden ihmisten hoitaminen on osa päivittäistä työtäni. Tiedän, miten ihmisen käy, kun hän putoaa sairauden tai vammautumisen takia "systeemin ulkopuolelle", valitettavasti.

Poliittinen kokemus vuodesta 2015. Ensimmäiset omat vaalit vuonna 2017, nyt II varavaltuutettu (PS) Joensuussa. Vuonna 2018 olen Soteneuvottelukunnan jäsen, kaupunkirakennelautakunnan varajäsen. Jns PS hallituksen jäsen, P-K piirihallituksen jäsen, P-K PerusNaisten sihteeri. Vuonna 2019 olen P-K PerusNaisten puheenjohtaja.

Suomi on suomalaisten koti, pidetään se turvallisena ja oikeudenmukaisena paikkana asua ja elää. Suomi on minun koti. Suomalaiset ovat minun perhe. Haluan pitää huolta omastamme ja omistamme.