Perussuomalaiset, Tuusula

Kansan mies, tolkun poliitikko
Uudenmaan vaalipiiri Tuusula
Eläkeläinen Yrittäjä

Olen 53 v 2 pojan yrittäjäisä. Pyöritän hevostilaa ja ohjelmatoimistoa. Kilpailen RR sivuvaunulla pohjoismaiden mestaruussarjassa. 2018 PM 5 .ja SVKMK Cup 2., 2002 PM 3. ja SM 3. Olen eläinrakas, shetlanninponi Atte, koira Diego ja kissa Bruno ovat tärkeitä elämäntovereita Eeva vaimon lisäksi.

Politiikkaa seurasin jo nuorena. Minut valittiin 1980 luvulla lukion kouluneuvoston puheenjohtajaksi SMP :n sitoutumattomana jäsenenä ääniharavana. Perussuomalaisiin liityin 2010. 2012 pääsin ensi yrittämällä valtuustoon ja kunnanhallitukseen sekä Keski-Uudenmaan ympäristölautakunnan jäseneksi.

1980 ja 90 luvulla olin aktiivinen vapaapalokunnan jäsen ja pyöritin muunmuassa nuoriso-osaston toimintaa. Harrastuksiin on kuulunut moottoripyöräily jo 70-luvulta ja kilpamoottoripyöräilyuran aloitin 1984. 2002 voitin Pohjoismaiden mestaruussarjan pronssin ja sijoitus oli sama myös SM sarjassa.

Myös jääkiekon ja pesäpallon aktiivinen seuraaminen on kuulunut vapaa-ajan rientoihin.

Yrittäjäuralla olen ollut omien yritysteni lisäksi monikansallisen yrityksen Oy FinOcab Ab osaomistaja ja olen Suomen JVT-ja Kuivausliikkeiden liiton perustajajäsen. Yrittäjäurani alkoi jo 1980 luvulla äänettömänä yhtiömiehenä ja vuodesta 1992 olen ollut yhtäjaksoisesti yrittäjä. 1997 sattuneen vakavan moottoripyöräonnettomuuden takia jouduin luopumaan Suomen JVT- ja Vahinkopalvelut Oy:n pyörittämisestä ranteiden 30% haitta-asteen takia. Toiminta kuitenkin jatkui alkuun toiminimiyrittäjänä tehden karaokekeikkoja ja erilaisia ohjelmapalveluita. 2006 ostin hevostilan Tuusulan Vanhakylästä ja samaan aikaan perustin nykyisen osakeyhtiöni Road&Race Team Oy:n. Koulutukseltani olen yhdyskuntateknikko, YO ja minulla on myös vastaavan rakennusmestarin paperit.