Perussuomalaiset, Rauma

TSV koneahtaaja, kaupunginvaltuutettu

Hyvä kuuluu kaikille.
55-vuotias Satakunnan vaalipiiri Rauma

Olen syntynyt Isojoella 1963. Perheeseeni kuuluu vaimo ja 2 poikaa sekä koira. Työurani olen tehnyt merellisissä ympäristöissä, telakalla, merimiehenä ja satamatyöläisenä. Olen päätoiminen työsuojeluvaltuutettu ja koneahtaaja, työpaikkani on Euroports Rauma vuodesta 1988.

Työurani olen aloittanut jo 16-vuotiaana autonapumiehenä ja trukinkuljettajana, myös metsätöitä tuli tehtyä, armeijan laivaston jälkeen onkin pysytty merellisissä ympäristöissä, telakalla, merimiehenä ja satamatyöläisenä. Nykyiseltä ammatiltani olen koneahtaaja ja työpaikkani on Euroports Rauma, jossa olen toiminut vuodesta 1988.

Olen päätoiminen työsuojeluvaltuutettu. Asun omakotitalossa, Vermuntilan kylässä. Olen perussuomalaisten jäsen vuodesta 2006 ja eduskuntavaaliehdokkaana 2007, 2011 ja 2015. Kolmannen kauden Rauman kunnanvaltuutettu, joista ensimmäisellä kaudella 2008-2009 Rauman kaupunginhallituksen (kh.) varajäsen, 2010-2012 Rauman kh:n jäsen, 2013 Rauman kh:n 1. vpj.