Perussuomalaiset, Espoo

Ryhmäliikuntaohjaaja, varavaltuutettu

Suomalainen tulevaisuus suomalaisille lapsille
39-vuotias Uudenmaan vaalipiiri Espoo

Olen keskiluokkaisen perheen isä ja perussuomalainen mies, joka työskentelee tehdäkseen lapsillemme turvallisen ja hyvinvoivan Suomen myös tulevaisuudessa. Tähän tarvitaan tiukkaa linjaa maahanmuuttoon, järkevää ilmastopolitiikkaa ilman vouhkausta ja rohkeutta asettaa suomalaiset etusijalle.

Olen perussuomalainen mies ja keskiluokkaisen perheen isä, joka tekee töitä sen eteen, että lapsilla olisi Suomessa mahdollisuudet turvalliseen ja hyvinvoivaan elämään. Poliitikkona vahvuuksiini kuuluu laaja perspektiivi elämään. Olen kirvesmiehen ja parturikampaajan poika. Itse olen työskennellyt turvallisuusalalla, myyjänä, varastokeräilijänä sekä erilaisissa johtotehtävissä, muunmuassa varasto ja tuotehallintapäällikkönä, johtaen useita erilaisia operatiivisen tason toimintoja sekä kehitysprojekteja. Monet tuntevat minut urheilijana ja valmentajana. Nuoruudessani ehdin viettämään paljon aikaa Oopperan balettikoulussa siinä samalla harjoitellen kamppailulajeja, joiden parissa olenkin viettänyt jo 30 vuotta. Nykyään olen ammatiltani liikunnanohjaaja samalla kun pyrin poliitikkona edistämään suomalaista hyvinvointia. Poliittinen urani on vasta alussa; takana on yhdet kuntavaalit ja edessä ensimmäiset eduskuntavaalit. Kun politiikkaan lähtee lasten tulevaisuuden takia, ei takinkäännöstä ole pelkoa. Hillotolppa ei luo vahvaa koulujärjestelmää, turvallisia katuja, sanavapautta, puhdasta luontoa, työpaikkoja eikä toimivia terveys- ja sosiaalipalveluja. Tätä kaikkea me tarvitsemme ja tämän kaiken eteen meidän on tehtävä töitä, jotta lapsillamme olisi mahdollisuus hyvään tulevaisuuteen.