Perussuomalaiset, Forssa

Teurastamotyöntekijä, kaupunginvaltuutettu

Suomalainen hyvinvointi on SUOMALAISEN oikeus
49-vuotias Hämeen vaalipiiri Forssa

49-vuotias perheellinen, ympäristöstä ja järkivihreistä asioista kiinnostunut äiti. Kansallismielisenä näen, että Suomessa on paljon korjattavaa: maahanmuuttoasioista maatalouteen ja kotimaan kansalaisen hyvinvoinnista Suomen valtion itsemääräämisoikeuden palauttamiseen.

Kansanedustajana olisin Suomen kansan edustaja.

Vähäosaiset Suomalaiset on nostettava köyhyydestä ja leipäjonoista inhimilliseen elintasoon. Meidän on käytettävä veroeuromme oman kansan hyvinvointiin eikä ulkokuvamme kiilloitukseen. On huolestuttavaa, että liian moni Suomalainen elää köyhyysrajan alapuolella hyvinvointivaltiossamme.

Tavoitteenani on humanitäärisen maahanmuuton lopettaminen. Se on kaikilla mittareilla vastaanottavalle yhteiskunnalle miinusmerkkistä, eikä edesauta millään lailla lähtömaiden tilannetta. Turvapaikkajärjestelmä nykyisellään luo myös turvattomuutta, koska tulijoiden henkilöllisyyksiä ei pystytä mitenkään varmistamaan.

Suomen on panostettava ehdottomasti ruoantuotannon omavaraisuuteen. Tuottajien ahdinkoa tulee helpottaa mahdollistamalla tuotanto niin, että työntekijät ansaitsevat elantonsa työstään. Näin sekä ihmiset, että eläimet voivat maatiloilla hyvin.

Suomi on jo nyt edelläkävijä ympäristönsuojelussa. Pariisin ilmastosopimuksen kaltaiset tempaukset taas vievät vain työpaikat Suomesta enemmän saastuttaviin maihin Suomalaisen jäädessä työttömäksi ilmastopakotteiden seurauksena.

Eläinsuojelulakia tulee uudistaa ja eläinrääkkäyksestä annettavia tuomioita on kovennettava. Valvontaeläinlääkäreille 0n annettava mahdollisuus puuttua laiminlyönteihin jo aikaisemmassa vaiheessa ja heidän toimintaympäristönsä tulee turvata.