Perussuomalaiset, Hämeenkyrö

Pirkanmaan vaalipiiri Hämeenkyrö

Naimisissa ja 2 tyttären isä

- täytän vaalipäivään mennessä 52v

- naimisissa ja kahden tyttären isä

- pankin kanssa yhdessä rakennetaan ok-taloa Hämeenkyröön kirkonkylälle

- töissä porakaivojen ja maalämpöjen parissa Kyrönlahden Porakaivolla 2008—>

- harrastuksena mainittakoon matkailu, biljardi, pubitikka ja olutseura SaMaSe ry yhdistystoiminta

- syntynyt Tampereella, asunut ensimmäisiä elinkuukausia Kangasalan Suinulassa josta sitten Hämeenkyrön Töllimäkeen Sillanpään maisemiin 7kk ikäisenä ensin 1vko:ksi hoitoon ja se sitten hiukan venähti.

Asunut myös Viljakkalassa sekä muutaman kuukauden Australiassa

Ei turhia lupaiksia vaan vastuullista työntekoa sinun,meidän,pirkanmaalaisten ja Suomalaisten hyväksi

Perussuomalaisilla on hyvät poliittiset ohjelmat Suomalainen etusijalla niin ympäristö-, energia-, sosiaali-, perusturva- kuin maahanmuutonkin osalta - niistä on hyvä lähteä äänestäjien asioita hoitamaan.

Puolueohjelmien lisäksi kiinnostaa mm. omaishoito kaiken ikäisten kohdalla ja siinä nimenomaan kelan ja kunnan palveluiden saatavuuden parantaminen. Kelaa kun ei tahdo enään muualta löytyä kuin isoista kasvukeskuksista niin palveluiden saatavuus on turvattava. Toisena on tämä korjausvelka tiestöjen osalta. Itse kun kuljen pirkanmaata ristiinrastiin työssäni tulee hyvin esiin se millaisessa kunnossa tiestö täällä on valtateiden lisäksi. Pääsääntöisesti muutamaa juuri uusittua tienpätkää lukuun ottamatta tiet on surkeassa kunnossa ja hoidolla. Siihen on saatava pikaisesti muutosta ja määrärahoja