Perussuomalaiset, Lohja

Puoluesihteeri, yrittäjä

47-vuotias Uudenmaan vaalipiiri Lohja
Yrittäjä

Olen toiminut puoluesihteerinä pian 6 vuotta. Tänä aikana olen saanut olla mukana monenlaisissa poliittisissa haasteissa, jotka ovat tehneet minusta entistäkin päättäväisemmän, rohkeamman ja työtä pelkäämättömän. Haluan tarjota monipuolisen kokemukseni politiikan eri saroilta juuri Sinun käyttöösi.

Vuosien varrella olen kartuttanut osaamistani monelta politiikan alalta, ja onkin hyvin vaikeaa nostaa yksittäisiä kärkiaiheita kantamaan vaalikampanjaa. Minulta löytyy perusteltu mielipide miltei mihin tahansa. Tässä työssä olen päässyt kokemaan ja vaikuttamaan puolueen ohjelmatyöstä hallitusneuvotteluihin asti.

Omakohtaiset kokemukset ja vastoinkäymiset erityislapsen vanhempana saivat minut lähtemään paikallispolitiikkaan vuonna 2008. Erityisopetus ja koulutuspolitiikka ylipäänsä onkin säilynyt yhtenä kiinnostuksen kohteena siitä lähtien.

Ennen tehtäviäni puolueessa toimin 15 vuotta pienyrittäjänä. Yritykseni on yhä olemassa, vaikkakin toimintaa ei ole muutamiin vuosiin ollut. Pienyrittäjän arki on tullut hyvinkin tutuksi ja yrittäjän arjen haasteiden korjaaminen onkin yksi seuraavan eduskuntakauden tärkeimmistä tehtävistä. Yrittämällä tuodaan työtä ja kasvua, pärjäämistä ja turvaa. Kaikkea sitä, mitä yhteiskuntamme tänä päivänä tarvitsee. Perinteinen vastakkainasettelu työntekijöiden ja yrittäjien välillä ei vie yhteiskuntaamme eteenpäin.

Huoli pärjäämisestä kalvaa monen mieltä ja valtion varojen epäoikeudenmukainen jakautuminen tekee ihmisistä vihaisia. Samaan aikaan kun asuminen, liikkuminen ja lämmittäminen lohkaisevat perheiden taloudesta aina vain suuremman osan, epävarmuus työn jatkumisesta, perheen ja lasten turvallisuudesta ja kriisitilanteessa hoitoon pääsemisestä kasvaa. Näin ei voi jatkua, tähän täytyy tulla muutos. Muutos alkaa äänestämällä.

Tutustu ajatuksiini myös kotisivuiltani:

www.poutsalo.com