Perussuomalaiset, Tampere

Sakari Puisto

Puolueen poliittinen suunnittelija, filosofian tohtori

Poliittinen tuuliajo on pysäytettävä
42-vuotias Pirkanmaan vaalipiiri Tampere

Olen 42-vuotias tamperelainen. Toimin poliittisena suunnittelijana läheisessä yhteistyössä puoluejohdon ja eduskuntaryhmän kanssa. Politiikassa olen ahertanut useilla alueilla maahanmuuton, talouden, koulutuspolitiikan sekä kansainvälisen asioiden parissa Suomen ja suomalaisten etua puolustaen.

Taustaltani olen filosofian tohtori (Cambridge) noin kymmenen vuoden kansainvälisellä kokemuksella, ennen politiikkaa olen toiminut sekä yksityissektorilla että tutkimusmaailmassa yliopistoissa.

Ensimmäiset vaalini olivat vuonna 2014, kun olin Pirkanmaan perussuomalaisten ehdokas eurovaaleissa. Rankka kampanjointi ja suuri tukiryhmä mahdollistivat huiman kirin josta oli hyvä ponnistaa eteenpäin. Tampereen kaupunginvaltuustoon minut valittiin kuntavaaleissa 2017 ja nyt nämä ovat toiset eduskuntavaalini.

Eduskunta ja valtioneuvosto ovat tuttuja paikkoja. Olin myös hallitusneuvotteluissa 2015 ja ministerin erityisavustajana Jyväskylän puoluekokoukseen saakka 2015-2017.

Nyt haen revanssia sekä puolueelle että henkilökohtaisesti. Suomen ja suomalaisten etua pitää ajaa kaikilla rintamilla, ammattitaitoisesti ja tinkimättömästi!

Pidempi henkilökuvani löytyy täältä

Sakari Puisto - henkilökuva