Perussuomalaiset, Turku

Vammaistukihenkilö, blogisti

Sanna Paasikiven linja - raikasta realismia
51-vuotias Varsinais-Suomen vaalipiiri Turku

Olen 51-vuotias turkulainen äiti, vaimo ja perussuomalainen vaikuttaja. Olen koulutukseltani vientisihteeri ja minulla on kulttuurihistorian opintoja avoimessa korkeakoulussa. Nykyään toimin kehitysvammaisten nuorten tukihenkilönä Turun alueella ja koen tekeväni tärkeää työtä. Minulla itselläni on kolme aikuista lasta, joista kaksi on vammaisia; heidän omaishoitajanaan olen myös toiminut. Oma perheeni ja ne suomalaiset, jotka syystä tai toisesta ovat heikoilla, puolustuskyvyttömiä ja yhteiskunnan avun varassa, ovat suurin motiviini toimia politiikassa.

Perussuomalainen olen ollut puolenkymmentä vuotta. Olen Turun Perussuomalaiset ry:n hallituksen jäsen sekä Varsinais-Suomen piirin hallituksen varajäsen.

Yhteiskunnallisen vaikuttamisen kanavani on kirjoittaminen. Olen kirjoittanut aktiivisesti sosiaalisessa mediassa jo vuosia ja nyttemmin mm. Perussuomalaisten verkkojulkaisussa ja Uuden Suomen Puheenvuoro-blogissa.

Tavallisen turkulaisnaisen ääni on tavoittanut ja kiinnostanut lukijoita. Rohkeaa mielipiteen ilmaisua tarvitaan erityisesti nyt, kun suomalainen media ja monet poliittiset tahot tarjoavat todellisuuspakoista informaatiota kansalaisille. Kansan kokemus arjesta on usein täysin toinen ja jonkun täytyy sanoa se. Tässä kuvaan astuu Perussuomalaiset, ainoa kokosydämisesti suomalaisten elämästä ja tulevaisuudesta huolehtiva puolue. Tässä kuvaan astuu Sanna Paasikivi, kansalaisajattelija ja - kirjoittaja, joka on nyt myös kansanedustajaehdokas.