Perussuomalaiset, Turku

Vammaistukihenkilö, blogisti

Sanna Paasikiven linja - raikasta realismia
51-vuotias Varsinais-Suomen vaalipiiri Turku

Valtakunnallisesti seurattu sanataituri ja blogisti. Jäljittelemätön ja tinkimätön suomalaisten puolestapuhuja. Vammaistukihenkilö, erityislasten äiti ja entinen omaishoitaja. Nainen, jolla on - linja.

Olen 51-vuotias turkulainen perussuomalainen vaikuttaja. Olen koulutukseltani vientisihteeri mutta nykyään toimin kehitysvammaisten nuorten tukihenkilönä. Minulla itselläni on kolme aikuista lasta, joista kaksi on vammaisia; heidän omaishoitajanaan olen myös toiminut. Puolustuskyvyttömimmät suomalaiset ovat suurin motiivini toimia politiikassa

Perussuomalaisuus merkitsee minulle järjen ja aatteellisuuden sopusointuista liittoa.

Yhteiskunnallisen vaikuttamisen kanavani on kirjoittaminen. Olen kirjoittanut aktiivisesti sosiaalisessa mediassa ja eri blogijulkaisuissa vuosia.

Sanomani äänestäjille on: suomalaista ei jätetä eikä vaienneta, elämäntapaamme ei ole syytä vaihtaa tai vaarantaa. Heikoimpia ei hylätä, rajalliset resurssimme on ohjattava omille tarvitseville. Epäkohdista on voitava keskustella, eikä yhteiskunnallista debattia saa vaientaa vihapuhepelottelulla. Maahanmuuttopolitiikan virhearvioinnit on korjattava eikä yhteiskuntarauhaamme saa uhrata monikultturismin alttarilla.

Muodikasta ilmastonmuutospanikointia riistoveroineen vastustan.

Rohkeaa mielipiteen ilmaisua tarvitaan. Varsinkin media tarjoaa todellisuuspakoista informaatiota kansalaisille, joiden kokemus arjesta on usein täysin toinen. Jonkun täytyy sanoa tämä. Tavoitteeni on olla päättäväinen ja tinkimätön suomalaisten puolestapuhuja.