Perussuomalaiset, Vantaa

Kaupunginvaltuutettu, erikoissairaanhoitaja

Tietoa, taitoa ja tekoja
46-vuotias Uudenmaan vaalipiiri Vantaa

Sairaanhoitajan työtä olen tehnyt vanhustenhoidon parissa niin kentällä kuin vanhainkodin johtajana. Olen työskennellyt myös kansainvälisessä yrityksessä ulkomailla sopimus- ja koulutustehtävissä.

Sairaanhoitajan tutkinnon jälkeen opiskelin liiketaloutta reilu 7vuotta ja lisäksi markkinoinnin johdon diplomin. Monessa on ollut hyötyä kaikista näistä opeista. Toimiessani koulutuspäällikkönä suunnittelin ja rakensin lukuisia eriaiheisia terveydenhuoltoalan ammattilaisten täydennyskoulutuksia, seminaareja ja ammattitutkintoja. Suomessa kehitin ensimmäisenä Saattohoidon ammattitutkinnon.

Perussuomalainen olen, koska puolue ajaa meidän suomalaisten asioita. Pidetään huolta omistamme: meistä tavallisista suomalaisista. Ja mikäli rahkeita jää, voimme katsoa maailmalle.

Työn arvostus, verotuksen tasapuolisuus, työttömille töitä, eikä tyhjänpäiväisiä kursseja ja eläkeläisten eläkeindexin korjaus ovat asioita, joita ajan.

Luonteeltani olen avoin, periksiantamaton ja sanani pidän. Olen edustaja, joka tulee olemaan paikalla, kun asioista päätetään. Päätä sinä maamme suunta, minä vien sitä linjaa eteenpäin.

Anna äänesi oikeaan suuntaan: Ääni minulle on ääni suomalaiselle: Toimin sen eteen, että meidän tavallisten suomalaisten asiat hoidetaan ensin kuntoon kaikin puolin.

Videot