Perussuomalaiset, Espoo

IT-tradenomi, kaupunginvaltuutettu

Ei syyllisiä, vaan Lahtinen
41-vuotias Uudenmaan vaalipiiri Espoo

Tavoitteeni on kansallisesti solidaarinen, kansanvaltainen, vapaa ja vahva kansalaisyhteiskunta: suomalainen Suomi eurooppalaisessa Euroopassa. Vapaus, oikeudenmukaisuus ja heikoimmistakin huolen pitäminen ovat vahvan kansallisvaltion etuoikeuksia. Maahanmuuttopolitiikkaa on kiristettävä.

Olen mukana politiikassa yhteiskunnallisesti perustavanlaatuisten kysymysten vuoksi. Edustan kansallismielistä ja isänmaallista maailmankatsomusta. En jaa euroja eri eturyhmille, vaan puhun periaatteellisista linjauksista ja yhteiskunnallisesta kehityksestä. Tavoitteeni on turvata suomalaisen Suomen tulevaisuus ja haaveeni on nähdä vahva, yhtenäinen ja omia juuriaan kunnioittava suomalainen kansa elämässä hyvinvoivassa ja itsenäisessä Suomessa.

Kuntapolitiikasta minulla on pitkä kokemus, sillä palvelen tällä hetkellä äänestäjiäni jo kolmatta kautta Espoon kaupunginvaltuustosta sekä toista kautta Uudenmaan maakuntavaltuustossa. Minulla on myös kokemusta kaupunginhallituksen varapuheenjohtajan tehtävistä sekä konsernijaoston puheenjohtajuudesta.

Uskon, että jokaisella kansalla ja kulttuurilla on oikeus olla olemassa ja hallita itseään. Tämä tekee minusta kansallismielisen.

Suomen asema vakaana ja demokraattisena pohjoismaisena hyvinvointiyhteiskuntana ei ole itsestäänselvyys. Se on tulosta meitä edeltäneiden sukupolvien ketjun uurastuksesta ja uhrauksista. Se on saavutus, jota meidän tulee varjella ja jota me emme saa tuhota.

Vanhat kartellipuolueet hännystelijöineen ovat valmiita uhraamaan suomalaisen kansanvallan omalle edulleen. Tämän vuoksi perussuomalaisten osallistumista yhteiskunnalliseen päätöksentekoon pitää vahventaa ja edesauttaa kansallismielisten pääsyä yhteiskunnan luottamustoimiin. Tähän sinulla on mahdollisuus, kun äänestät minua.