Perussuomalaiset, Siikainen

Tavallisten suomalaisten asialla
33-vuotias Satakunnan vaalipiiri Siikainen
Yrittäjä

Olen 33-vuotias terveydenhoitaja/hautaustoimistoyrittäjä. Perheeseeni kuuluu minun ja aviomieheni lisäksi 5-vuotias poikamme sekä mieheni 17-vuotias poika. Harrastan metsästystä, lenkkeilyä ja hiihtämistä, hieman myös käsitöitä.

Olen syntynyt Tampereella ja asunut siellä vuoteen 2009 asti. Syksyllä 2009 muutin Siikaisiin Leväsjoelle. Olen siis nähnyt niin kaupungin sykkeen kuin maaseudun rauhankin.

Toimin terveydenhoitajana terveysasemalla sekä yläkoulun ja lukion kouluterveydenhuollossa.

Luonteeltani olen hyvin avoin ja positiivinen, hymy ja nauru on herkässä. Osaan kuitenkin myös vakavoitua ja kanssani on helppo keskustella kaikista asioista.

Poliittinen vaikuttaminen on minulle hyvin mieleistä. Minusta ihmisten hyvinvointi on erittäin tärkeää. On mahtavaa, jos voin itse vaikuttaa asioihin, ja sitä kautta lisätä ihmisten hyvinvointia. Erityisen lähellä sydäntä on asiat, jotka koskettavat jollakin tavalla itseäni tai läheisiäni. Olemme lähipiirini kanssa juurikin niitä tavallisia suomalaisia, joiden asialla olen!