Perussuomalaiset, Eurajoki

Kunnanvaltuutettu, tekninen palveluesimies

#Suomalainentärkeimmäksi
43-vuotias Satakunnan vaalipiiri Eurajoki

Suomi on minulle rakas, enkä voi käsittää miten monet vallassa olevat poliitikot haluavat pilata rakkaan maamme avoimilla rajoilla ja suomalaista halveksien. Minulle Suomi ja suomalaiset ovat aina tärkeimmät. #suomalainentärkeimmäksi

Olen 43-vuotias perheenisä, työkseni toimin sähköalalla esimiestehtävissä, joten johtamisesta minulla on kokemusta myös työni kautta. Kuntapolitiikasta kokemusta on kertynyt jo paljon, erilaisista hallituksista minulla on kokemusta jo yli kaksikymmentä vuotta, joten päätöksenteko on minulle myös politiikassa arkipäivää.

Olen kokenut päättäjä myös vaalipiiritasolla, tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa puoluetaustasta riippumatta, tämä on tärkeä ominaisuus myös kansanedustajalle, eduskuntaan pyrin tosissani. En ole pelkästään keräämässä ääniä puolueelle, koen että minulla on oikeasti mahdollisuuksia tulla valituksi.

Satakunta on hieno maakunta, mutta sen monimuotoisuutta ja erityispiirteitä uhkaa eritoten sote-uudistus, jota hallitus vie eteenpäin, vaikka jo monelta taholta on esitetty faktoja siitä, ettei uudistusta nyt esitetyssä muodossa tulisi toteuttaa.

Terveydenhuollon kustannusten nousu tulee saada kuriin kehittämällä uusia palvelumuotoja, mutta samaan aikaan on pidettävä huoli myös pienten kuntien lähipalveluista, jotka ovat uhattuina, jos hallituksen esitykset johtavat uuteen lainsäädäntöön. SOTELLE STOP!

Maamme rajoja pitää alkaa valvomaan, eikä "paperittomia" saa päästää maahamme. Ruotsi, Viro, Norja, Saksa ja Venäjä, joista suurin osa hakijoista saapuu, ovat turvallisia maita joten rajalla "paperittomat" voidaan käännyttää takaisin.

Työperäistä maahanmuuttoa ei pidä helpottaa, vaan nyt pitää saada SUOMALAISET TYÖTTÖMÄT TÖIHIN!