Perussuomalaiset, Helsinki

AITO VAIHTOEHTO
48-vuotias Helsingin vaalipiiri Helsinki
Yrittäjä

Hei, Olen 48-vuotias yrittäjä Helsingistä vuodesta -95. Olen ollut ehdolla kuntavaaleissa -08, -12, -17 ja 2011 Eduskuntavaaleissa. Tavoitteena Kansanedustajaksi sinun äänelläsi. Tavoitteet: Puolustusvaliokunta Liikenne ja viestintä valiokunta Ulkoasiainvaliokunta Talousvaliokunta

Yrittäjänä olen toiminut vuodesta 1995, liikennöitsijä.

Olen ollut mukana Perussuomalaisissa vuodesta 2008. Tänä aikana olen toiminut useita vuosia Helsingin piirihallituksen jäsenenä sekä paikallisyhdistyksen hallituksen jäsenenä. Luottamustoimia vuosien varrella seuraavasti: HYKS-hallituksen varajäsen, Lautamies, Helsingin Poliisilaitoksen neuvottelukunnan puheenjohtaja ja nyt UMO-säätiön hallituksen puheenjohtaja.

Politiikka itsessään on aina kiinnostanut ja olen kiitollinen PS-puolueelle siitä, että olen saanut osallistua moniin vaaleihin. Kokemusta on kartuttunut ja olen valmis ottamaan kansanedustajan vastuullisen tehtävän vastaan. Kaikki vaalikaudella tulevat ovat tärkeitä ja niihin perehdyn.

Lähimpinä sektoreina minulle on:

Puolustusvaliokunta

Liikenne ja viestintä valiokunta

Ulkoasiainvaliokunta

Talousvaliokunta

Edellä mainittuihin valiokuntiin pyrin ensisijaisesti valituksi tultuani.