Perussuomalaiset, Vihti

Pienyrittäjä, kunnanvaltuutettu

Veli-Matti Laitinen
Suomalaisten hyvinvointi ja turvallisuus ensin.
53-vuotias Uudenmaan vaalipiiri Vihti
Yrittäjä

Olen pienyrittäjä Vihdistä ja politiikan sekä yrittämisen lisäksi pelaan jalkapalloa Nupsin ja FC-Lohjan ikämiesjoukkueissa.

Olen 53 vuotias kolmen tyttären isä ja lapsenlapsia löytyy tyttö ja poika. Yrittäjyyttä tulee keväällä täyteen kolmekymmentä vuotta. Harrastuksena löytyy jalkapallo, jossa myöhäiset harjoitus- ja peliajat mahdollistavat harrastamisen, vaikka kiirettä pitääkin. Pitkän yrittämisen aikana on tullut tutuksi, niin talouden ylä kuin alamäetkin ja paineensieto kykykin on kohdillaan, ettei tarvitse heti jäädä sairauslomalle, toisin kuin viimeaikoina on kansanedustajien keskuudessa ollut tapana. Politiikassa yhteistyötaidot ovat tarpeelliset ja suhteiden ylläpito joka suuntaan tärkeää, vaikka asioista oltaisiin täysin eri mieltä ja olenkin toiminut usean vuoden valtuustoryhmämme puheenjohtajana.