Perussuomalaiset, Naantali

On kotiinpaluun aika.
37-vuotias Varsinais-Suomen vaalipiiri Naantali
Ehdokas on Yrittäjä

Olen perehtynyt työ-, eläke- ja yrityslainsäädäntöön, liikenteeseen ja asumiseen sekä maahanmuuttoon. Kuntapolitiikasta on todellista näyttöä osaamisesta ja aktiivisuudesta. Vuosien eduskunnan työkokemuksen vuoksi tiedän, miten valtiollisia asioita viedään eteenpäin.

OLEN Varsinais-Suomen piirin puheenjohtaja, varakansanedustaja ja hallintovaliokunnan puheenjohtajan eduskunta-avustaja. Sivussa kehitän teknologiateollisuuden startup-yritystä. Aiemmin toimin työnjohtajana, kirjanpitäjänä ja telinemiehenä. Vapaa-ajan vietän luonnossa.

KANNATAN yksilönoikeuksia, yritysten ja maataloustuottajien toimintaedellytyksiä ja työn verotuksen keventämistä. Suomalaista syntyvyyttä on tuettava verotuksessa lapsivähennyksellä ja asuntolainan korkovähennyksellä. Perheen oikeutta päättää lastenhoidon järjestämisestä tulee puolustaa. Eläkkeisiin on saatava taso- ja indeksikorotus ja vanhustenhoitoon lisäresursseja. Tärkeinä hankkeina pidän Tunnin junaa, Uudenkaupungin rataa, Turun kehätietä ja 8- ja 9-tietä.

VASTUSTAN autoiluun, asumiseen ja muuhun elämään kohdistettavia ideologisia haittaveroja ja kieltoja. Työehtoja polkevan ulkomaisen halpatyövoiman maahantuloa ei tule helpottaa. Laittomasti maassa oleville ja ilman suojelutarvetta oleville maahantulijoille koittaa kotiinpaluun aika.

ÄÄNESTÄ VARMUUDELLA

Näyttöä osaamisesta ja aktiivisuudesta

- Eniten toteutuneita aloitteita kuntapolitiikassa. Tuloksia puheiden sijaan.

Asiat oikeaa reittiä eteenpäin

- Vuosien työkokemus eduskunnasta, verkostot yli puoluerajojen. Tavallisen ihmisen puolella.

Lue täältä lisää!