Perussuomalaiset, Turku

Ole rohkea suomalainen!
34-vuotias Varsinais-Suomen vaalipiiri Turku
Ehdokas on Yrittäjä

Olen kansanedustaja ja eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja. Haen jatkokautta työlleni eduskuntaan.

Suomi tarvitsee vastuullisempaa maahanmuuttopolitiikkaa. Tämä merkitsee sitä, että maahanmuutto pidetään sellaisella tasolla ja sen on oltava luonteeltaan sellaista, että se ei aiheuta uhkaa kansalliselle turvallisuudelle tai maan hyvinvoinnille ja kansalliselle identiteetille. Maassa maan tavalla ja on oltava valmis töihin. Sosiaalitukien perässä tänne ei kuulu tulla.

Suomen sisäinen turvallisuus edellyttää myös riittäviä resursseja esimerkiksi poliisille, mutta myös lasten turvallisen kasvuympäristön turvaamista. Kannatankin lähikoulujen ylläpitoa ja niiden myötä lyhyttä sekä turvallista koulutietä.

Politiikkani perimmäisiä tarkoituksia on puolustaa hyvinvointivaltiota. Yhteiskunnan turvaverkon tulee toimia ja varsinkin yhteiskunnan palveluissa tulee osata priorisoida heikoimmassa asemassa olevat. Suomi ei saa säästää vanhustenhoidossa. Sen sijaan Suomen tulee säästää maahanmuutosta ja EU-byrokratiasta.

Jatkuvien veronkorotusten tie on mielestäni kuljettu loppuun. Asumisen ja autoilun kustannuksia on laskettava, jotta kotitalouksien ostovoima paranee. Esimerkiksi sähkönsiirtomaksuja ja polttoaineveroa on laskettava, jotta asumisen ja autoilun hintalappu saadaan kohtuulliselle tasolle.

Ajan politiikassani myös oikeutta eläkeläisille. Tämä tapahtuu eläkkeiden verotusta alentamalla ja korjaamalla taitettu indeksi.

Pidän suomalaisuutta voimavarana. Yhtenäinen ja itsenäinen Suomi on minusta puolustamisen arvoinen.

Kampanjasivu 2019

www.villetavio.fi