Antti Eskelinen

Antti Eskelinen

Opiskelija, kaupunginvaltuutettu

Suomalainen Suomi, eurooppalaisessa Euroopassa.
Kouvola, 25 v.
Kymenlaakso
  • <> Upota

Massamaahanmuutto tuhoaa Eurooppalaisen arvoperimän pysyvästi. Siksi sitä pitää vastustaa kaikilla poliittisilla tasoilla niin kuntien valtuustoissa, tulevissa maakuntien valtuustoissa, eduskunnassa ja europarlamentissa. Vain äänestämällä sellaisia henkilöitä ja puolueita, jotka nykyistä kehitystä vastustavat voit vaikuttaa tilanteen kehitykseen Suomessa. Länsi-Euroopan tie ei tarvitse olla meidän tiemme. #Unelma`lle on vaihtoehto. Itsenäinen suomalainen Suomi, eurooppalaisessa Euroopassa.

Maanpuolustus myös muilla kun poliittisella tasolla on lähellä sydäntäni, kuten pitkästä 11 vuoden airsoft harrastuksesta ja vänrikin nappulasta voi huomata. Kouvolan pitääkin taata myös jatkossa Puolustusvoimille kaikki sen tarvitsemat toimintaedellytykset. Oli kyse sitten kaavasta, melusta, tms.

Kouvolan tulee tähdätä tulevaisuuteen huomioiden alueen rakennemuutokset investoimalla esim. uusiin kouluihin. Seuraavan valtuuston aikana investointilistalle tuleekin mm. Valkeala kk, Sarkola, sekä selvitettäväksi Anjala-Inkeroinen ja Ummeljoki-Myllykoski alueet. Taloudellisesti merkittävin on saattaa Kymiring maaliin. Vaikka rata onkin ensisijaisesti Puolustusvoimien, Poliisin ja Pelastuslaitoksen harjoittelurata, kytkeytyy siihen myös kaupungin osalta uuden matkakeskuksen investointi kisaturistien tarpeeseen.

Vaaliteemat

Maahanmuutto

Maahanmuutto oli ainut syy miksi lähdin politiikkaan mukaan ja liityin PS-nuoriin 2007. Tein 2013 valtuustoaloitteen turvapaikanhakijoiden ja kiintiöpakolaisten vastaanottamisen lopettamisesta.

Investoinnit

Talous kuntoon

Olen tehnyt valtuustokaudella lukuisia säästöihin tähtääviä aloitteita. Näkyvin ja vaikuttavin näistä katuvalaistuksen uusiminen led-valoiksi. Säästöä on tullut jo useamman miljoonan edestä.

Luottamustehtävät

Kouvolan kaupunginvaltuutettu, Lasten ja nuorten lautakunnan jäsen, Kouvola-Airsoftin puheenjohtaja, Suomen Sisun Kymenlaakson piirin varapäällikkö, Kaakkois-Suomen PS-Nuorten hallituksen jäsen ja PS-Nuorten edustajiston jäsen.

Ehdokas tavattavissa

• Tänään