Olen perusperheellinen mies. 50-luvun talosta löytyy 2 pientä lasta, 2 koiraa ja farmariauto, jolla suhaan tunnin työmatkaani finanssisektorin tietoturvatehtäviin. Tärkein arvoni ja poliittisen ajatteluni perusaate on kansallismielisyys. Toimin aina kotikunnan, kotiseudun ja kotimaan etu edellä.

Määrittelen itseni kansallismieliseksi ihmisvelvollisuusaktivistiksi. Vastustan kaikilla tasoilla kehitysmaaperäistä maahanmuuttoa. Paikallisesti olen ensisijaisesti loppilaisten perheiden ja veronmaksajien edunvalvoja.

Vaikka olen valtuutettu, niin en ole kuntajulkkis, en kylämaskotti, eikä minusta mokomaa saa. Itsetuntoni ja minäkuvani rakentuvat täysin muista palikoista ja vähäinen vapaa-aikani menee perheelle. Politiikassa olen puhtaasti asioiden, en itseni takia.

Vaikka mielipiteeni mm. maahanmuuttopolitiikasta voivat olla jostain katsottuna ehdottomia ja jyrkkiä, niin en omaa politiikassa vihamiehiä, enkä liian hyviä ystäviä. Väitän olevani istuvassa valtuustossa samanaikaisesti sekä periksiantamattomin, että yhteistyökykyisin valtuutettu. Tästä kombosta löytyy näytöt, jonka veroisia ei muilla valtuutetuilla ole iskeä tiskiin. Minulle vain käsiteltävänä oleva asia ratkaisee yhteistyötahot.

Matkustan paljon ja tiedän, että Lopella on asiat hyvin verrattuna miltei koko Suomeen ja varsinkin maailmaan. Loppea pitää kehittää, mutta ennen kaikkea vaalia ja pitää kynsin hampain kiinni siitä mitä meillä on. Kaikki Loppea koskevat ikävät päätökset on joko valmisteltu tai tehty Lopen ulkopuolella. Valtuuston ydintehtävä on huolehtia vain Lopen asukkaista ja pitää kiinni itsemääräämisoikeudesta.

Minkäänlainen globaali haihattelu ei Lopelle kuulu. Monikulttuurisuus ei toimi. Kotouttaminen ei toimi. Maahanmuuttajien kotouttamisesta on siirryttävä heidän kotiuttamiseen.

Vaaliteemat

Ei monikulttuurille

Monikultuurisuus ei toimi maailmassa, ei Suomessa, ei Euroopassa, eikä Lopella. Kehitysmaista siirtyvät ihmiset tuovat kehitysmaiden ongelmat mukanaan. Kansainvälisyys on eri asia.

Itsemääräämisoikeus

Tekemistä voi harkiten ulkoistaa ja pikkuasioita järjestää yhteistyössä, mutta Loppi ei saa enää koskaan luovuttaa muruakaan itsemääräämisoikeudesta ulos. Siitä on seurannut vain kärsimystä.

Perheiden arki

Lopella asuminen, työssäkäynti ja lasten kasvatus ei ole helppo yhdistelmä. Laadukkaasta varhaiskasvatuksesta, opetuksesta ja nuorten tiloista pidettävä kiinni koko kunnan alueella. Kouluverkko pysyy!

Luottamustehtävät

Keväällä 2017 olen mm. kunnanvaltuutettu, valtuustoryhmämme puheenjohtaja, Perussuomalaisten Hämeen piirin 3. varapuheenjohtaja ja Perussuomalaisten puoluevaltuuston jäsen.

Luo kannatuskuva ehdokkaastasi!