Olen kirjailija ja monialadiletantti sekä kielinörtti laatikon ulkopuolelta. Keräilen myös militariaa, ulkomaan rahoja ja kirjoja, joitten epäilen tulevan tulevaisuudessa kielletyksi. Suomen ja Ruotsin kaksoiskansalainen. Juureni ovat Kainuussa ja Paanajärven kautta Kuusamossa.

Olen perusoululainen Kellon Kiviniemestä ja ajan rajaseudun asiaa. Nuorena asuin muutamaan kertaan Ruotsissa ja pari kertaa pitemmällä vierailulla Israelissa ja parhaiten olen viihtynyt kotonani Oulussa. Ruotsi on lempiulkomaani ja vastustan pakollista ruotsinkielen opetusta vaikka teenkin työtä pitääkseni yllä vapaaehtoisesti oppimaani ruotsin taitoa.

Suomalainen kansallismielisyys ja kotiseudun etujen ajaminen on minulle tärkeää toimintaa. Osallistun usein maahanmuuttokriittisten mielenosoituksiin ja olen Suomen Sisun jäsen.

Olen ollut töissä metallialalla Suomessa sekä Ruotsissa ja Suomeen 1999 palattuani myyjänä, koneistajana ja rakennusmiehenä. Kirjoittaminen on minulle tärkeä harrastus, lukemisen ohella. Olen julkaissut runojani kirjassa Runoja yksinäisyydestä ja kuolemasta (2015) ja kertomuskokoelman Mutakuonotyttö ja muita kertomuksia- minuutin mittaisia tarinoita (2016). Lisäksi kirjoitan ahkerasti blogiani ja mielipidekirjoituksia Oulun seudun lehtiin. Kaivan myös kultaa ja vaellan.

Elän juuri sellaista elämää, josta perustulon kannattajat haaveilevat; en tee muuta rahallista työtä kuin kullankaivuu ja satunnainen kaupankäynti tavaralla mutta pidän itseni kiireisenä vapaaehtois- ja harrastustoiminnalla, kuten kirjoittamalla ja varautumalla mahdollisiin kriiseihin.

Olen myös aktiivi verenluovuttaja ja olen kehittänyt Oulua kuntalaisaloitteilla, niitä on kertynyt Aloite Oululle- sivulle n. 20 kappaletta.

Perheeseeni kuuluu isäni, lapseni ja kissani.

Vaaliteemat

Ulkomaalaiset

Toimettomat ulkomaalaiset mukaan työtoimintaan. "Paholainen keksii tekemistä joutilaille käsille", kuten sanotaan. Turvapaikanhakijat ovat velkaa suomalaisille. Työn uhka torjuu hampuusit.

Lääkärien kotikäynnit

Tulee edullisemmaksi lähettää lääkäri potilaan kotiin kuin rakentaa hyvinvointikeskus ja ajattaa potilas kipeänä päivystykseen. Siksi kannatan vanhan tavan paluuta, joka yhä on käytössä Ranskassa.

Kirjastopalvelut

Oulussa on loistava kirjastolaitos, joka kustannustehokkasti palvelee oululaisia kirjoja, elokuvia, musiikkia yms lainaamalla ja tietoa jakamalla. Nämä palvelut on turvattava koko kunnan asukkaille.

Luottamustehtävät

Oulun Perussuomalaiset ry:n hallituksen varajäsen ynnä Tapahtumatoimikunnan sihteeri sekä Oulun Latu ry:n hallituksen jäsen. Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja. Oululaisen Mielenvireys ry:n entinen varapuheenjohtaja ja hallituksen jäsen.