Olen 34-vuotias keuruulainen nuori mies. Olen naimisissa, ja perheeseeni kuuluu vaimoni lisäksi kolme poikaa. Työskelen ensihoitajana ambulanssissa.

Olen saanut näkemystä eri tapoihin järjestää hyvinvointipalveluita käydessäni ”maailmalla”, josta palasin takaisin keuruulaiseksi vuonna 2012 lähes 10 vuoden tauon jälkeen. Enkä hetkeäkään ole katunut. Tampereella vietettyjen vuosien jälkeen osaan taas arvostaa Keuruuta aivan uudella tavalla. Mielestäni Keuruu on hyvä kasvuympäristö lapsille ja täällä on mahdollisuus luonnonläheisiin harrastuksiin. Keuruulta löytyy myös paljon vireää seuratoimintaa lapsille ja nuorille. Luonto, turvallisuus ja yhteisöllisyys ovat arvoja, jotka parantavat Keuruun kilpailukykyä isompia kaupunkeja vastaan ja niitä meidän on vaalittava.

Perhe on minulle tällä hetkellä tärkein asia elämässäni. Perheen jälkeen itselleni tärkeänä asiana haluan mainita oikeudenmukaisuuden. Mielestäni nyky-yhteiskunta vaikuttaa hullunkuriselta kun kaikkea mitataan vain rahassa, samalla inhimillisyys jää täysin rahan jalkoihin. Elämästä pitäisi kyetä nauttimaan, eikä arjen asioiden pitäisi olla jatkuvaa hampaat irvessä puurtamista. Jokaiselle yhteiskunnan jäsenelle pitäisi taata mahdollisuus riittävään toimeentuloon, jolla olisi mahdollista viettää virikkeellistä elämää.

Vapaa-aikana tykkään harrastaa monipuolista liikuntaa. Talvella ehdoton ykköslajini on hiihto. Myös eränkäynti ja kalastus ovat minulle tärkeitä asioita, joissa yhdistyy mainiosti rentoutuminen ja liikunta yhtäaikaa. Kaikenlaiset moottoriajoneuvot ovat myös aina kiehtoneet minua, tykkään itse ajaa, ja tykkään seurata moottoriurheilua.

Vaaliteemat

Elinvoimainen Keuruu

Keuruu säilytettävä elinvoimaisena. Peruspalvelut säilytettävä tarvitsijoiden ulottuvilla, aina vauvasta vaariin ja kaikille siltä väliltä.

Päätöksentekoa yhdessä

Kaikilla pitää olla jatkossakin mahdollisuudet osallistua omaan asuinympäristöön vaikuttavaan päätöksentekoon myös sote- ja aluehallintouudistusten myllerryksessä.

Turvallinen ympäristö

Luonto, turvallisuus ja yhteisöllisyys ovat arvoja, joita meidän on vaalittava.

Luottamustehtävät

-Kaupunginvaltuutettu -Perusturvalautakunnan jäsen -Keski-Suomen liiton (maakuntahallitus) hallituksen varajäsen -Keski-Suomen liiton valtuuston varajäsen