Kimmo Pirkkala

Kimmo Pirkkala

Diplomi-insinööri, kuljetussuunnittelija

Yy-kaa-koo ja piikki on kiinni !
Nurmijärvi, 44 v.
Uusimaa
  • <> Upota

Olen maahanmuuttokriittinen perheenisä, diplomi-insinööri ja kuljetussuunnittelija Rajamäeltä.

Tärkein poliittinen teemani on Suomen maahanmuuttopolitiikka, joka yltää myös kuntatasolle ja omaa paljon valuvikoja. Keskeisin ongelma maahanmuuttopolitiikassa on löyhäkätinen ja globaalissa katsannossa poikkeuksellinen sosiaaliturva, jota Suomessa maksetaan automaattisesti kaikille turvapaikanhakijoille ja muille maahanmuuttajille. Tämä houkuttelee hakemaan turvapaikkaa juuri Suomesta, jossa toimettomillekin kustannetaan parempi elintaso, kuin mihin on lähtömaissa mahdollisuuksia edes ankaralla työnteolla.

Elintason perässä muuttamisessa ei sinänsä ole mitään tuomittavaa ja työperäinen maahanmuutto onkin Suomelle usein hyvä asia, mutta hankalaksi ja tuomittavaksi elintason perässä muuttaminen muodostuu, kun se kustannetaan vastikkeettomana sosiaaliturvana työtätekevien suomalaisten verovaroista. Olen tehnyt myös muutamia kansalaisaloitteita asumisperusteisen sosiaaliturvan rajaamisesta Suomen kansalaisille, joista alla linkki viimeisimpään.

Nurmijärven ei tule vastaanottaa turvapaikanhakijoita kunnan alueelle.

Toinen keskeinen teemani on suoran demokratian edistäminen. Toimivassa demokratiassa kaikilla poliittisilla päätöksillä tulisi olla takanaan enemmistön tuki ja enemmistön vastustamia päätöksiä ei pitäisi syntyä. Näin ei Suomessa kuitenkaan ole, joten suoraa demokratiaa on lisättävä ja omalta kohdaltani haluan pitää yhteyttä kuntalaisiin aktiivisesti erityisesti sosiaalista mediaa hyväksikäyttäen.

Vaaliteemat

Maahanmuuttokriittisyys

Nurmijärven kunnan perustehtäviin ei kuulu maailmanparantaminen veronmaksajien rahoilla. Työtä tekevät ja lakia kunnioittavat maahanmuuttajat perheineen ovat tervetulleita, toimettomat eivät.

Suora demokratia

Haluan että jokainen kuntalainen voi vaikuttaa kunnan asioihin myös vaalien välillä. Suoran demokratian mekanismeja on kehitettävä ja haluan kuulla äänestäjien mielipiteitä mm. sosiaalisessa mediassa.

Peruspalvelut

Koulujen turvallisuudesta työ- ja opiskeluyhteisönä on pidettävä huolta ja koulukiusaamista ehkäistävä. Koulujen resurssit laadukkaaseen opetukseen lapsille ja nuorille on turvattava!

Luottamustehtävät

Nurmijärven Perussuomalaisten hallituksen sihteeri