Lataa kuvat Arto Luukkanen

Yliopistolehtori, teologian tohtori

Äänestä Täysillä Kotiinpäin!
59-vuotias

Olen kansainvälistä kokemusta omaava ja kielitaitoinen Venäjä-tutkija, joka tunnetaan maailmalla. EU-parlamenttiin tarvitaan koeteltua asiantuntemusta; perusteltua näkemystä Suomen asemasta sekä Euroopan tulevaisuudesta. Olen myös teologian tohtori ja pastori.

EU-parlamenttiin tarvitaan koeteltua asiantuntemusta; perusteltua näkemystä Suomen asemasta sekä Euroopan tulevaisuudesta sekä ennen kaikkea Venäjä-osaamista tässä vaikeassa kansainvälisessä tilanteessa.

On Suomen kansallinen etu, että EU-parlamenttiin valitaan kansainvälistä kokemusta, sujuvaa kielitaitoa sekä isänmaallista asennetta omaava henkilö luomaan tehokkaita yhteistyöverkostoja ja vaikuttamaan maamme tulevaisuuteen yhdessä muiden EU-maiden kanssa. Suomen aseman vahvistaminen tiukasti veronmaksajien etua ja kansallisvaltioita ajavien voimien kanssa vaatii taitavaa yhteistyötä ja syvällistä näkemystä maanosamme historiasta ja tulevaisuudesta.

Arvoni ovat: koti, uskonto, isänmaa.

EU:ssa tarvitaan nyt voimakasta Suomen ja sen alueiden kansallisen edun ajajaa, joka pystyy perustelemaan sen, että meitä koskevien päätösten pitää syntyä lähellä meitä, ts. meidän hyväksyntäämme tarvitaan.

Haluan ajaa EU:ssa ratkaisukeskeistä politiikkaa, joka tähtää turvallisuuteen, ihmisten hyvinvointiin ja parempaan tulevaisuuteen.

Se tarkoittaa suomalaisen elämäntavan ja kulttuurin arvostamista. Jatketaan tällä hyväksi koetulla linjalla.

EU-parlamenttiin tarvitaan perusteltua näkemystä Suomen asemasta sekä Euroopan tulevaisuudesta. Valitun edustajan arvojen pitää suuntautua isänmaan asioiden puolustamiseen. Vaakalaudalla on nyt koko Suomen tulevaisuus: vajoammeko me osaksi kasvotonta federaatiota vai säilytämmekö itsenäisyyden?

Täysillä kotiinpäin! www.artoluukkanen.fi

Arto Luukkanen analysoi Venäjän "ydinkeppipuheita"

Äänestä Täysillä kotiinpäin!

Videot