Perussuomalaiset, Pori

Kansanedustaja, kasvatustieteen maisteri

I want my country back!
40-vuotias Suomi Pori

Olen kansanedustaja ja perussuomalaisten 1. varapuheenjohtaja, kaupunginvaltuutettu, uskonnon aineenopettaja ja erityisopettaja Porista. Poliitikkona pyrin olemaan aikaansaava ja aktiivinen. Luonteeltani olen avoin ja helposti lähestyttävissä – uskallan ja haluan sanoa mielipiteeni suoraan.

Aion käydä kansallismielisen kampanjan ja ottaa Suomen ja Euroopan takaisin. Asetelma on jälleen kerran sama kuin eduskuntavaaleissa, liittovaltiopuolueet vastaan Suomen ainoa kansallismielinen puolue.

Kärkiteemoinani ovat turvallisuus, teollisuus ja maatalous, jotka tulee turvata Isänmaiden Euroopassa. Macronin ja Merkelin hahmottelema Eurooppa on vaarallinen kokonaisuus, jossa kansallisvaltiot tulevat häviämään.

Euroopan parlamentissa ei ole hallitus-oppositio -asetelmaa. Perussuomalaiset tulee toiminaan yhdessä muiden kansallismielisten puolueiden kanssa kansallisvaltioiden itsenäisyyden palauttamisen puolesta. Tulonsiirtounioni on lopetettava. On väärin, että joudumme rukoilemaan omia rahojamme takaisin maataloustukineuvotteluissa. Maatalouden toimintaedellytykset on turvattava koko Suomessa. Erityisen vaarallista on yhteisvastuun lisääntyminen Euroopan valuuttarahaston ja muiden liittovaltioelementtien myötä. Euro on ollut Suomelle väärä ratkaisu. EU:n ei tule painostaa jäsenvaltioita harjoittamaan kansallista ja taloudellista etuaan vastaan olevaa maahanmuuttopolitiikkaa. Ulko- ja turvallisuuspolitiikka, rahapolitiikka ja maahanmuuttopolitiikka on siirrettävä kansallisiin käsiin. Komission aloiteoikeus on poistettava ja siirrettävä neuvostolle.

On aika aloittaa hallittu integraation purkaminen. Rauha ja sisämarkkinat eivät kaipaa poliittista unionia. Isänmaiden Euroopan tavoitteena on, että Euroopasta tulee itsenäisten valtioiden vapaakauppa-alue.

YouTube-kanavani löydät tästä linkistä

Videot