Perussuomalaiset, Helsinki

Kauppatieteiden maisteri, virkamies EU-parlamentissa

Olli Kotro
Itsenäisen Suomen asialla - Ei EU-liittovaltiolle!
37-vuotias Suomi Helsinki

Olen 37-vuotias KTM ja perheeseeni kuuluu avovaimo ja pieni vauva. Olen hengeltäni kansallismielinen ja haluan toimia kanssanne itsenäisen Suomen puolesta, EU-liittovaltiokehitystä vastaan. Pitkä työkokemus EU-parlamentissa osoittaa, että nyt on tosi kyseessä ja puoluettamme tarvitaan!

Olen tullut politiikkaan mukaan vähitellen ja siihen ovat vaikuttaneet edesmenneiden isovanhempieni kokemukset sota-ajasta ja jälleenrakennuksesta.

Muistan itsekin sen lapsuuden ajan, kun Suomi oli turvallinen, taloutemme oli kunnossa ja EU-jäsenyys, euroyhteisvastuu tai haittamaahanmuutto eivät olleet vahingoittamassa meitä.

En ole hillotolppamies, vaan olen pitkän linjan perussuomalainen ja kansallismielinen, joka haluaa toimia yhdessä muiden puolueemme jäsenten kanssa itsenäisen Suomen puolesta.

EU-liittovaltiokehitys on salakavalasti etenevä kehityskulku, jossa aina uusia asioita päätetään EU-tasolla, uusia virastoja perustetaan ja lopuksi kansallisvaltiot häviävät ja emme enää kontrolloi esim. maahanmuuttoa ollenkaan. Nämä asiat haluan nostaa keskusteluun ja tehdä parhaani EU-integraation ja EU-mielisyyden vastustamiseksi.

Tämä ei ole pelottelua, vaan Brysselissä on isoja voimia, jotka tätä haluavat. Suomi joutuu yhä enemmän vastuuseen muiden veloista ja töppäyksistä ja Suomen EU-linja on puudelimaisen löperö, suorastaan miellyttämisenhaluinen.

Haluan käyttää täysimääräisesti työkokemustani (ulkoministeriö ja Euroopan parlamentti), kielitaitoani (saksa, ranska, englanti, ruotsi) sekä suhteitani Suomen hyväksi.

Olemme siirtymässä EU-parlamentissa uuteen kansallismieliseen ryhmään ja haluan verkottua heidän kanssaan ja edistää Isänmaiden Eurooppaa sekä torjua liittovaltiokehitystä. Työhönperehdytys on minulla helppo, sillä tunnen talon ja sen tavat!

Viisi olennaisinta päävaaliteemaani

Vaaliteemani 2019