Perussuomalaiset, Kotka

Koulutuspäällikkö, vanhempi konstaapeli

SIBA - se värikkäämpi vaihtoehto Eurooppaan
41-vuotias Suomi Kotka

Olen kotkalainen 41-vuotias virkavapaalla oleva poliisi, joka rakastaa keskustella ihmisten kanssa ja etsiä yhdessä ratkaisua yhteisiin ongelmiin.

Perussuomalaiset ovat asettaneet minut ehdokkaaksi EU-vaaleihin. Tällaisen kunnian saatuani annan itseni puolueen käytettäväksi.

Poliisina ja "portsarina" lähes kahdenkymmenen vuoden ajan toimiessani olen nähnyt ja kokenut paljon. Erityisesti Tornion järjestelykeskuksen perustajajäsenenä ja rekisteröintiryhmän vetäjänä vuoden 2015 turvapaikka-aallossa opin Suomen maahanmuuttopolitiikasta paljon sellaista, joka vaatii pikaista muutosta.

Vaikka tietämykseni hallitsemattomasta maahanmuutosta Suomen osalta on laaja, on minulla myös muita teemoja. Itsekin sisäilmasta sairastuneena on mielestäni Suomen sisäilmaongelmat tuotava avoimesti ja mitään salaamatta esille kansalaisten tietoon. Koska kuulumme Euroopan unioniin, on sieltä saatava asioihin rahallista tukea.

Tämän lisäksi luonto on erityisen lähellä sydäntäni. Suomalainen puhdas luonto on asia, joka on meille arkipäivää - on huomioitava että se on meidän kansallisaarteemme, joka tulee säilyttää puhtaana myös tuleville sukupolville.

Facebook sivut

Esittelyvideo